stand-up guys


Ma dadeam astazi pe youtube si am dat peste Teo. Teo care face stand-up comedy. Dar nu despre glumele lui Teo vroiam sa vorbesc, pentru ca unele-mi plac foarte tare, iar altele-s de cacat. Whateva’

Ce vroiam eu sa spun este ca nu inteleg de ce toti, dar TOTI cei care fac stand-up comedy la noi, vorbesc numai despre functii ale organismului si despre sex.
Ok, sunt chestii funny, sunt chestii care merita un misto crancen, dar wtf???
Sunt atat de putine alte lucruri despre care vorbesc, incat daca te uiti la 4 show-ri, realizezi ca de fapt n-ai vazut decat unul, celelalte 3 fiind o reeditare palida a primului.

Mi-ar fi placut sa am talent de stand-up, da’ n-am, asa ca stau in cur si critic si eu :))

4 responses to “stand-up guys

  1. [quote] Mi-ar fi placut sa am talent de stand-up, da’ n-am, asa ca stau in cur si critic si eu[/quote]
    Esti aproape de raspuns in fraza din final: nici ei n-au (prea mult) talent, nici pe departe nu se compara cu:
    http://video.acasa.ro/stand-up-comedy/toma-caragiu–snobul–c5b1d3e126f44619243b.html
    sau:

    • ei, nu vorbesc de „adevarati” aici, ci de ceea ce putem vedea daca avem chef sa iesim pe undeva.
      crede-ma ca am ramas blocata intr-o vara cand in vama era un spectacol de stand-up si tipul respectiv vorbea despre cum se caca. ok, nu ma dusesem pentru spectacol ci pentru tequila, da’ totusi.. io oricum nu duc mai mult de 2 shoturi/seara asa n-a fost deloc amuzant.

  2. De cand cu Seinfeld toti cred ca au talent. Din pacate multi chiar se manifesta. Mai bine de noi ca doar comentam 😀

    • e trist cand dupa ce rad colegii la o gluma de-a ta, ai senzatia ca ai si umor :)) si toti sainfelzii astia de ro, de fapt sunt ei insisi niste glume.
      Ce-mi place la Teo, este ca reuseste sa vada frumusete si umor acolo unde mai putini vad. Chiar daca se inspira la greu din textele mai vechi ale altora, chiar daca la fiecare 3 cuvinte mai baga o pula.

Lasă un răspuns

