cum sunt eu meseriasa in bucatarie


Mi-am luat in serios rolul de gospodina, si de 3 zile tot gatesc. Stau acolo unde mi-e locul, adica in bucatarie.

Alaltaieri am facut o pizza imensa, aproape cat toata tava de la cuptor. A iesit bestiala, doar ca nu trebuia sa-i pun asa multa gorgonzola. Ah, si aluatul eu l-am facut, da? Deci nu era de-aia gata preparata-congelata.

Ieri am facut o ciorba de porc, da’ n-am avut cartofi, si-am fiert separat niste galusti din cartofi. O porcarie de-aia nemteasca. Pui parful, pui apa, amesteci, faci ghemotoace si pui la fiert. Astia le mananca cu sos dulce si gem de coacaze.. iaacs..

Azi fac aripioare picante la cuptor, paella, si de pofta – o bagheta cu de toate pe deasupra :)) tot la  cuptor.

Retetele sunt simple: iei pungile, citesti instructiunile, desfaci pungile, proptesti continutul in cratita sau la cuptor, si astepti 🙂

De-aia imi place mie aici :)) ca totul e mai mult sau mai putin preparat gata.

2 responses to “cum sunt eu meseriasa in bucatarie

  1. He he, mi-am adus aminte de o faza faina, la un Penny Markt de linga noi era o vinzatoare romanca, cu care se imprietenisera toti muncitorii mei. Si odata l-au prostit doi pe unul mai tantalau c-au primit la magazin mamaliga semipreparata si sa mearga la Adi (romanca) sa-i arate pe ce raft e. „Adi” avea peste suta de kile si nu era dusa prea des la biserica… si cind apare fraierul la ea si-i zice „doamna Adi, ma duceti si pe mine la raionul cu mamaliga congelata?” i-a raspuns ceva de genul „Ioane, te-ai prostit de la laba, unde-ai auzit tu de mamaliga congelata?” Labus i-a ramas porecla…
    Acu recunosc ca n-are prea mare legatura cu ce-ai zis tu mai sus…
    … pai daca gatesti asa mult cind scrii? Ca ai „produs” ceva in ultimul timp…

    • :)) scriu noaptea sau dimineata. sau cand imi trazneste vreo idee, si simt eu ca tre’ s-o impartasesc cu toata lumea :)))))
      oricum se invart povestile in capul meu. sunt atat de multe, si se amesteca intre ele cand incep sa dau din degete pe taste..

Lasă un răspuns

