so damn cool


Si o melodie care se potriveste cu ultimele 2 posturi 🙂
Mi-a facut Mircea pofta de un pic de rocareala si constat ca in mod surprinzator, inca imi mai place melodia asta.  Nu ma asteptam.

2 responses to “so damn cool

  1. Hm, ai vazut la mine ce titlu am pregatit in continuare? E scris deja tot si e setat sa fie publicat miine la 08:34:31. Ca io miine-s in aer. Budapesta, Varsovia, JFK.
    Ugly kidu’ ala are un zippo aprins in mina, asa ca daca-mi dai voie o sa imprumut clipu’ sa apara si la mine miine. Si daca mi-l dai iti trimit pa mail sa citesti in avanpremiera articolu’. Si poate si niste poze din Central Park, mai incolo, ca zilele astea se anunta ploaie acolo (nu ca in Tm, unde acum NINGE!!!!)

    • da, da, da la tot ce zici tu 🙂
      si abia astept poze. multe poze 🙂

      drum bun, sa ajungeti cu bine si sa va bucurati de toate cele 🙂

Lasă un răspuns

