In boschetii Herastraului


Inca una din povestile mele cu masculi :))

Aveam o prietena in liceu, prietena care la un moment dat s-a combinat cu un tip, oarecare. Nu despre asta vreau sa povestesc, ci despre obsesia ei de a-mi gasi un boyfriend.
In fine, anii de liceu au trecut, noi am pastrat legatura. La un moment dat, ma suna sa ma anunte ca iesim in 4 sa ne plimbam.

-Bine, io, tu, boyfriendu’ tau si mai cine? Sper sa nu-mi aduci iar vreun retard, ca nu stiu daca ma mai tin nervii.
– Nu mai, stai linistita, asta e frumusel, e finut, e politicos, e destept, e tot ce vrei.
– Bai, deci chiar n-am chef de candidati. Hai sa iesim noi 3 si gata, daca ai chef sa ma vezi.
– Nuuuuu, haide ca o sa-ti placa de asta!

In fine. Ma spal, ma imbrac (era o caldura ingrozitoare), transpir inainte sa apuc sa ma aplec sa ma-ncalt, ies pe usa.
Trebuia sa ne vedem in Herastrau. Ma tarasc eu pana acolo prin caldura, praf, gaze de esapament si labagii, si dau cu ochii de EL. De candidat.
Brunet, ochi caprui (sooo not my type) dar ok ca fizic.
Nu parea foarte prost, intr-adevar, desi ma asteptam la ce-i mai rau.
Incepem sa ne plimbam, candidatu’ ii tot dadea cu vrajeala. Se intuneca afara, asta ma tot incoltea sa ramanem mai in urma, eu nu si nu.
Mai o mana pe umar care aluneca rapid spre cur, mai o incercare sa ma sarute.. Devenise agasant.
La un moment dat ma opresc scurt pe tocurile de 1 cm ale sandalelor si il intreb: tu vrei sa te culci cu mine?
El, usor socat, zice: pai.. ma gandeam ca.. ar fi.. pai..  Incepuse sa se balbaie.
Eu calma, ii spun: pai fii atent, sunt de acord doar daca ai cu ce sa te lauzi (gest semnificativ cu indexu’ spre slitzu lui), altfel nu. Asa ca hai sa vedem ce ai. Si-l iau de mana si il indes in primul boschet de pe alee.
Omul foarte incantat de idee, isi da imediat pantalonii jos. Si-mi arata ditai’ erectia.
Ok, era futabil, nu era chiar prostul pamantului, dar cum sa spun.. insistenta lui si senzatia ca e cel mai frumos, destept si fuckable de pe planeta, m-au convins ca nu vreau sa ma fut cu el.
Asa ca am aruncat o privire rece si dispretuitoare spre junior, si i-am zis:
– Cu asta te lauzi tu? Imi pare rau, dar nu intri in standarde.
Si m-am intors pe calcaie si-am plecat.

Prietena mea n-a stiut niciodata de ce n-a mai vrut ala sa ma vada  in viata lui, insa prietenul prietenei mele a inceput sa se uite cu sclipici in ochi la mine. Dar asta e alta poveste, pentru alta zi de un gri-sobolaniu.

4 responses to “In boschetii Herastraului

  1. io nu inteleg. ala se plimba cu tine cu erectia sculata?
    ori era nefutut de mult ori erai tu super bunaciune.

  2. cicå „erectie sculatå” 😆

  3. Bai, deci nu i-as fi facut asta daca nu s-ar fi comportat ca o caracatita. Avea mai multe maini decat puteam eu sa parez. Tot scapa cate una pe cur sau pe tate.
    Si tu, Andrew nu mai rade de erectia sculata a omului.

Lasă un răspuns

