La multi ani, J!


Azi e ziua lui J. Nu-i bai, i-am mai zis odata la multi ani si luna trecuta, cand am crezut ca e ziua ei, dar ea nu s-a suparat.
Asa e J. Ea nu se supara daca sunt tzoapa, daca dau cu mucii in fasole, daca o iau razna, si nu pentru ca nu tine la mine. Nu, ea nu se supara fiindca J e mai calma si mai diplomata ca mine 🙂

Ea ma tempereaza cand o iau razna si vreau sa vad sange de mascul pe pereti (pe motiv ca ma calca pe nervi atat de tare ca l-as face felii cu un cutit bont),  cu ea visez  nisip cald si coctailuri cu umbrelute, si ne promitem in fiecare an ca suntem din ce in ce mai aproape de momentul Route 66.
Cu ea impart vise, bucurii, dezamagiri, ce sa mai discutam.. barbata-meu are dreptate: este amanta mea .
Ea intelege monstruozitatea unei genti lucioase pe care scrie mare, cu alb : Puma, ea intelege de ce bluza aia si nu cealalta, cu ea pot sa discut in contradictoriu despre scriitorii „sudamericani”  pe care nu-i inghite ea si despre „brits” pe care ii gaseste digerabili 🙂

Suntem complet diferite si totusi atat de asemanatoare..
Imi place ca avem gusturi diferite in materie de barbati, de religie, de carti, filme sau muzica, chiar daca uneori diferentele sunt subtile.

Pana acum cred ca J deja a deschis fereastra de mess si-mi scrie: fai, esti nebuna, ce naiba te-a apucat? :))

N-am nimic, J. Doar ca mi-e dor de tine. Teribil de dor.
Si chiar daca nici una dintre noi nu e genul care sa-si tina de mana prietena sau sa se imbratiseze/pupe tot timpul, acuma tare te-as imbratisa. Si ti-as da o bere sau un vin bun, si-am rade impreuna de ultimele noastre episoade psihotice :))

Te iubesc, J.

6 responses to “La multi ani, J!

  1. la multi ani, J! si io-s pesti.
    deranjez?

  2. ce faci, J? noi nu bem nimic?
    ma plictisesc la birou si berea nu aluneca niciodata mai bine decat luni.

  3. stf. imi vine sa plang.
    de ce ai plecat?
    bem. tonight. webcam. dupa ce se culca fetele.

Lasă un răspuns

