guilty pleasures


Mi-am adus aminte de Guilty pleasures. Tot vad posturi legate de asta peste tot, si-am zis sa spun si eu care-s ale mele.
1. ciocolata

2.gossip girl

3. horoscopul – desi uit instantaneu ce am citit

4. pantofii, evident, dar se intampla rar din cauza de lipsa de fonduri

5. gentile

6. ma scobesc in nas cand nu ma vede nimeni

7. chestiile roz si pufoase

8. comediile romantice

Cred ca mai sunt, dar nu-mi aduc aminte acum.

13 responses to “guilty pleasures

  1. blo, te-ai imbatat? ce-i cu chestiile roz si pufoase si cu gossip girl? 😀 las ca vine soacra-ta si te pune la punct.

  2. hmm.. m-ai facut sa ma gandesc.
    – tzoale, pantofi
    – branza (de toate felurile, o ador)
    – gadgeturi
    – flirt
    – si nu stiu cum ai uitat si tu? BARFA 😀

    • da, da, da! branza si salatele cu enspe mii de sosuri 🙂
      gadgeturile nu, ca io sunt mai asa.. mai de la tzara si nu le am pe astea cu butoanele. daca-mi pui o cheie franceza in mana, ma descurc, da’ cu botoane..nu.

  3. Eu n-am timp de citit Horoscopul, desi imi place si cred in el.

  4. blo, cum dracu aduni tu dubiosii astia pe blog?
    singura mea placere vinovata ii ca imi place o melodie romaneasca. babe – impact 😀

    • sa stii ostape ca nu numai pe blog ii adun. viata mea e o colectie de ciudatenii si de ciudati :))
      am asa.. un magnet. ce, tu vrei sa zici ca esti normal?? 😛

  5. vand colanti barbatesti! avem si marimi xxl.
    evident ca io-s normal.

  6. binenteles ca suntem, numa, vezi tu, noi suntem un pic mai normali.

  7. blo, daca nu scrii ceva pe dimineata la cafea, te injur aici la postu asta. succes!

    • :)) am intrat direct pe new post, n-am vazut amenintarile :))) acum imi vine sa pun postul in draft, si sa las doar un anunt: as fi putut posta ceva, da’ vreau sa vad cum ma injura ostap :)))))

Lasă un răspuns

