dimineata gri


Baiat destept a fost ala de-a inventat conceptul de lene. Atunci cand stii exact ce ai de facut,  nu e ca si cum ar trebui sa afli mai intai, stii ca trebuie sa faci, stii ca e imperativ sa te misti, doar ca n-ai chef.
Nu-i bestiala senzatia? Si pe urma cand se apropie momentul X in care tre’ sa arati ca ai facut, ca ti-ai miscat curul, astepti pana in ultima clipa, si momentul X te prinde transpirat, injurand de morti si raniti, cu o privire fixa si usor dementa.
Daca ai putea, ai schimba ceva? Te-ai apuca din timp de treaba?
Ce, ai capiat? Pot sa stau bine-merci linistita pana in ultima clipa si abia atunci sa ma misc!

Am o lista intreaga cu chestii pe care le am de facut in dimineata asta. Iar eu nici nu mi-am mutat inca laptopul din dormitor in sufragerie :)) Ba mai mult, dupa ce am expediat plodul cu tatal lui, mi-am adus dupa mine in dormitor un iaurt si un sandwich. Si o lingurita, ca urasc sa sorb iaurtul si sa-mi ramana mustati albe si lipicioase pana la urechi.

Vroiam doar sa zic: phiiiiiiii ce bine e sa fii putoare si sa stai acasa :))
Ma mai dau un pic pe net si pe urma mai spre pranz, o sa sar din pat si-o sa incep sa ma invart ca titirezul.

Va doresc o zi frumoasa in campul muncii 😛

3 responses to “dimineata gri

  1. mortii si ranitii, de ce vrei sa ma superi de dimineata mai fata?

  2. pup cu varza! era sa scriu cu branza da m-am corectat. io ma duc la casuta la tara. va pup cu forta! ne vorbim duminica. blo si j 😀

Lasă un răspuns

