when your best friend is your worst enemy


:)) Nu mai pot, mi-au dat lacrimile de ras!!!
Ma uit la un film indian cu hip-hop. E o comedie, Arya 2.
God!
Ok, stiu ca am gusturi dubioase in materie de filme, si ca-mi plac comediile coreene, dar filme indiene n-am mai vazut pana acum. Nu mi-am dat seama ca sunt atat de funny.
Asta e un film despre un psihopat :).
Ok, nu rezist la scenele in care astia canta si danseaza, asa ca dau fwd. Da’ tot e funny.

Later edit. yup. n-am rezistat pana la sfarsit. e prea lung si se canta prea mult. si toti vorbesc prea repede.

Lasă un răspuns

