JC post-mortem & resurrection offlines


Whooooaaaaaa, tocmai am avut o revelatie! Vine Pastele! Vine pastele si eu scap de mesajele cu „fie ca…”; „lumina” ; „adevarat a-nviat” si restul.. hai ca le stie toata lumea..

In fiecare an sufeream crunt, si eu si telefonul meu. Nu ca ar fi un telefon foarte destept sau ca relatia noastra ar dura de mai mult de 2 ani, dar totusi. In fiecare an, aceleasi mizerii, plimbate dintr-o parte intr-alta.
Primeam un mesaj groaznic de lung si cu foarte multa lumina si duh sfant si toate celelalte, si-mi ziceam: pula mea, sa vezi ca primesc acelasi mesaj de la cel putin inca 3-4 persoane. Si asa era.

Pentru ca din pacate  (no offence, God) nici Duhul Sfant, nici lumina, nici reinvierea nu reusesc sa „lumineze” creierii pseudo-telectualilor. Cand zic pseudo-telectuali, ma refer la populatia cu varsta cuprinsa intre 18-60 de ani, terminatori de ceva scoala, cu joburi mai sus de ala de vanzatoare la supermarket. Nu ca ar fi ceva rau sa vinzi la supermarket, plm, si eu am vandut chiloti la magazin cand eram studenta.  Da’ zic asa.. ca idee.

Parca-i si vad pe astia de trimit rahaturile astea, stand, storcandu-si ultimele rezerve de creier in uneltirea unui mesaj prin care sa te faca pe tine de cacat, si sa-ti demonstreze ca de Paste si de Craciun, e un crestin mai bun ca tine care esti un muist sau o muista si nu trimiti mesaje inaltatoare.

Da bah, esti un crestin mai bun ca mine daca ma futi la cap cu mesaje tampite. Ce? Crezi ca JC chiar nu se-nalta daca nu zici tu? Daca nu e acompaniat de cohorte de ingeri care dau delicat din aripi si canta la harpa, asa cum zici tu in mesajul tau, nu se ridica la cer?

Dau mesajele astea interminabile si de tot cacatul, si asteapta sa vada ce raspunzi. Io raspund simplu si regulamentar: Adevarat a-nviat sau Craciun fericit! Si gata!
Eh, si dupa ce primesc mesajul de la mine, se uita urat  la telefon. Adica ce fah, esti mai smechera, nu? Ma tratezi cu curul, nu? Imi arunci acolo un „adevarat a-nviat” si gata, nu? Pai ce faaaah, ma faci tu pe mine? Dupa ce ca io ma chinui sa-ti trimit mesaj d-ala dublu, de platesc de doo ori ca sa iti urez tie paste fericit, tu ce faci fah? Ce? Ai tarif la cuvant, nu la sms? Nu puteai sa scrii si tu ceva de suflet, acolo??

Si a treia zi ma intalesc cu el/ea de mi-a dat mesajul. Si-i vad ca se uita cu scarba la mine. Si eu zambesc dulce si nevinovat.  Si ei se uita si mai urat la mine, ca au senzatia ca fac misto de ei.

Nu bah, nu fac misto de voi! Dar mi se pare de cacat sa dai mesaje d-astea. E ca si cum ai pune leduri pe icoane.

6 responses to “JC post-mortem & resurrection offlines

  1. Mda, io am rezolvat demult problema. Nu trimit nimic. Nici replies, ca si alea costa. 😀

    • Pai si daca-ti da mesaj aia de la contabilitate, cum imi dadea mie?? Cine-ti mai aproba dupa aia deconturile daca nu raspunzi? 🙂

      • Apoi sa trimita pana ameteste. Mobilul e in Romania si inchis. 😀

        Contabila mea are bunul simt sa nu ma terorizeze cu cristosei si invieri. Are de lucru destul cu chestiile „materialiste”. Plus ca tre sa invete sa isi curete alea 5 buzi, ca tot a pus-o dracu sa le faca 🙂

        • :)) pai da, ca la tine contabila lucreaza pentru tine, nu sunteti colege.
          daca erati, vedeai tu aripioare falfainde si lumina pana-ti ieseau ochii din cap :))

  2. Ce bafta pe tine!
    Eu nu raspund la nici un mesaj si daca are tupeu cineva sa ma intrebe de ce (de-alea voalate „bai, nu stiam ce e cu voi ca n-ai raspuns la mesajul de Craciun”) le aduc aminte ca noi suntem atei; de frica unei discutii cu mine pe subiectul asta toti o lasa balta.
    Dar vorba ta, asta merge cu prietenii nu cu sefii/contabila/noroc ca patronii de acum sunt turci.

    • :)) poate dai peste unii care tin sa primeasca raspuns :)) si inca unul luuuung si plin de simtire :)) las’ ca gasesc eu unul si-ti trimit de Paste. Hihihi

Lasă un răspuns

