no shit! blo rulz.


Hai ca de cateva zile o cam frec, J ma injura ca dispar ca magarul in ceata, pe mine ma dor toate componentele, si in plus, acuma am o motivatie ca sa scriu mult si aiurea, ca de obicei: sa-l detronez pe zoso, mancatzach.

Deci masina de spalat merge, de 2 zile spalam ca dementii :)). Topita de admiratie in fata geniului cu surubelinta (aka masculu’), tot de vreo 2 zile sunt surazatoare. I-am zis ca il iubesc mai mult si mi se intaresc sfarcurile numai cand ma gandesc la masina de spalat. Pe bune de nu-mi vine sa ma frec de ea ca de un lamborghini, asa sunt de fericita.

Nu stiu daca si geniul cu surubelnita e la fel de fericit, fiindca astazi in Obi se uita la securi, topoare, ciocane, and stuff.
Se uita lumea la noi ca la straini, ca asta iesea de pe dupa un raft cu secera in mana si se uita semnificativ la mine, iar eu incepeam sa rad, evident.
Nush’ ce o sa iasa maine, ca ne apucam sa plantam in gradina. Daca nu mai intru cateva zile, sa cheme careva politia, ca inseamna ca m-a folosit ca ingrasamant, ticalosul.

Azi imi tot intindeam gatul, ca am cuparat deja o gramada de seminte de flori plus diverse, dar mai vroiam.Nah, stai ca nu stiu pe unde sunt.. oricum am luat si fasole verde, morcovi, parca si varza..leustean sigur am luat.. nu mai stiu, cotrobai maine dupa plicurile cu seminte. Rosii n-am luat ca pe alea trebuie mai intai sa le rasadim si pe urma sa le plantam in gradina. Si cum eu nu le prea am cu tinutul minte.. o sa le plantam si sa ne bazam pe providenta divina sa le ude cand o fi cazul 🙂

Printre chestiile care ma scot din minti, este faptul ca au inceput sa mi se altereze gusturile, pe bune. Trec peste faptul ca mi-am cumparat o oja de un roz turbat, faza e ca eu chiar mi-am dat cu oja aia pe dejte. Asa am fost azi la un interviu cu o reprezentanta a statului german. Foarte corect imbracata, doar ca avam oja aia turbata. Am stat cu mainile sub masa, ca de cate ori scoteam cate una si gesticulam, tipa era cu ochii lipiti pe dejtele mele :))). A fost si funny si aiurea, ca ma gandeam ca o sa spuna ca-s taranca.
Da’ avea alte treburi. Cred ca e maritata de putin timp, ca desi interviul era despre situatia noastra si despre cum sa ne ajute sa ne gasim joburi misto, ea ne-a povestit despre barbac-su, venit acum 3 ani di Grecia. Si despre cum a invatat el germana, si cum a zis el ca germana nici nemtii n-o pot vorbi cum trebuie (asta asa e), si despre cum plm ce-a mai facut ala.. nu mai stiu, ca la un moment dat dadam erase imediat ce incheia propozitia despre barbac-su.

Oricum, foarte draguta tipa, mi-a placut interviul.

Asa, pauza, scobit prin dulapuri, adus aminte ca e in frigider niste vin alb cam naspa. Italienesc. Bianco. vino da tavola. E naspa. Eu sunt bautoare de Chardonay sau Pinot Gris, ca toate pitzipoancele care se respecta. Acuma beau vin de masa, plm. Doar n-o sa beau coniac, e prea tare, iar sticla de sampanie o mai las, nu de alta, dar e prea mare si pana maine se fasaie.

Eh, in fine. Ziceam ca gusturile mele se duc pulii de suflet (dupa ce tot azi mi-am luat niste cizme nemtesti cu bot patrat si toace patrate, gen anii ’60). Nu stiu de ce mi s-au parut mie asa bestiale. N-am idee acum. Ma uit cu un ochi critic si neinfluentat de vinul din pahar, si sa-mi bag picioarele daca stiu de ce le-am luat!
Bine, tin minte ca mi-am spus eu ca tocurile astea n-0r sa se rupa ca alea finute de la incaltarile pe care le am acum. Toate toacele mele sunt normale, adica nu-s facute pentru mersul pe piatra cubica, in panta. Deci s-au futut toate, mai putin alea de la pantofii gri, pentru ca pe aia nu i-am purtat pe aici.

Dar totusi, strazile in panta si piatra cubica n-ar trebui sa imi perverteasca gusturile chiar in halul asta. Cred ca e de vina toata Germania. Sa ma cac in ea de tara lipsita de strazi pe care o femeie sa poata merge fara sa-si rupa gatul.

Am uitat sa spun: am vazut azi cei mai simpatici cactusi minusculi si plini de flori. A facut masculu’ poze, o sa-i zic sa le dwl pe calculator. Si piersici care n-aveau mai mult de un metru si un pic, dar erau plini-plini de flori roz parfumate.
Asta e una dintre imaginile pe care cred ca o sa o tin minte toata viata.
Cred ca o sa fac o lista cu ele.

Ma duc sa-mi beau vinul si sa caut un film la care sa ma uit.

2 responses to “no shit! blo rulz.

  1. intrebare: piersicii aia aveau anvelopa sau n-aveau?

  2. nope. fara anvelopa :))

Lasă un răspuns

