gesturi de luve


Cum imi arata mie dragul meu mascul, ca ma iubeste?
Pai tinand cont de faptul ca-i oarecum.. sa zicem challenged din pdv emotional, orice manifestare in sensul asta, e ceva deosebit.
Credeam ca manifestarea suprema pe ziua de astazi a fost inimioara desenata cu pixul rosu pe noada mea in timp ce eu verificam mancarea din cuptor. M-am bucurat de inimioara, mai ales ca astazi (ieri de fapt, ca deja e maine) n-am simtit nevoia sa raman vaduva. Am smotruit impreuna prin casa, am vopsit oua verzi, am facut mancare.. d-astea casnice.
Ei bine, asta n-a fost suprema. Suprema a fost cand s-a apucat de nebun sa demonteze chiuveta din dormitor si sa scoata dulapul in care era incastrata.
Ce plm faceam noi cu o chiuveta in dormitor, asta e alta problema. La un moment dat in apartamentul asta, a fost un cabinet medical. De aici chiuveta din dormitor, neoanele de peste tot, tapetul anti-orice de pe pereti si inscriptiile de pe usa de WC si de pe usa de la intrare.

Dupa cum spuneam. S-a apucat sa demonteze de unul singur. Si a demontat. Si s-a demontat si el, ca dulapul ala nu iesea decat ridicat pana in tavan si trecut peste blatul de marmura de la geam. So..iubi al meu o sa fie nefutabil ceva timp, probabil se va rupe daca il ating mai serios.

Chestia cu chiuveta explica si de ce nu dorm eu la ora asta: fiindca picura apa. Pic-pic. El a scos instalatia de pe perete, dar…au ramas tevile. Si una dintre tevi, face pic-pic exact ca intr-un film cu torturi chinezesti. Nu torturi as in cakes, ci torturi as in „da’ mai termina, ca nu mai suport!”.

Ma uit la perete si zau ca nu stiu cum e mai bine. Cred ca daca ii spun sa monteze chiuveta la loc, ma strange de beregati.
Pentru ca-s femeie si am decretat ca nu vreau chiuveta in dormitor, da’ eu nu stiam ca raman tevile. Care nu ies mult din perete, e adevarat, dar mai aiurea decat sa ai o chiuveta in dormitor, mi se pare sa ai niste tevi care ies din perete pur si simplu, fara scop.

De dragul lui am sa incerc sa ma impac cu bastardele astea de tevi. Cred ca o sa-mi cumpar o masuta de toaleta pe care o s-o proptesc acolo, si gata. N-am avut niciodata o masuta de toaleta, asa ca ar fi si timpul, nu?

Ah, si am sa incadrez textul asta la categoria „luve”, pentru ca ce gest mai frumos decat sa demontezi de unul singur, in liniste, chiuveta care o enerveaza pe nevasta ta?

2 responses to “gesturi de luve

  1. miine spune-i ca daca tot aveti instalatia de apa in perete te-ai gindit la un jacuzzi…

  2. oooooo daaaaaaa, super-idee 🙂 cum ar fi sa sar din pat in jacuzzi si din jacuzzi in pat?
    doar ca instalatia aia costa destul de mult. da’ las’ ca il pun sa monteze o cada, si-asa n-avem decat dush, ii cumpar multe paie si il pun sa sufle sa faca bulbuci daca ma iubeste cu adevarat.

Lasă un răspuns

