Christos a inviat!


N-am poze cu Isus, si nici n-am incredere in sursele de pe net, asa ca pun si eu poza cu ouale vopsite de mine si pitica. Cosuletul e facut de ea la gradinita, sau de madamele de la gradinita, nu conteaza. Ne-am pus ouale in el, si maine o sa le ciocnim cu veselie.

N-am facut cozonaci, n-am facut friptura, de fapt azi chiar n-am gatit nimic. Maine mancam ce e prin frigider, eventual o sa halim ceva la Burger King :)) pe post de friptura traditionala, o sa dam o fuga prin targ si-n rest mai vedem.

Paste fericit tuturor!

One response to “Christos a inviat!

  1. Paste fericit.

Lasă un răspuns

