cum sa nu inalti un zmeu


Am uitat sa spun ca zilele astea am iesit sa indeplinim promisiunea facuta inca de acum juma’ de an. Am cumparat toamna trecuta un zmeu in forma de avion, si i-am promis ploadei ca o sa mergem sa-l inaltam intr-o zi.

Si ziua aia a venit.

More or less asta s-a intamplat timp de vreo ora, pe un frig cacator. Dimineata fusesera -5  si nu cred ca s-a facut foarte cald spre pranz, cand am iesit noi.

Copilul mi-a spus seara la culcare, printre suspine: mi-ai promis ca inalt si eu zmeul, si nu l-am inaltat.
I-am adus aminte ca nici eu n-am reusit sa-l inalt, asa ca s-a calmat pana la urma.

4 responses to “cum sa nu inalti un zmeu

  1. Cre’ca:
    1. tre’ sa bata si vintul,sau
    2. sa maresti viteza. Substantial!

    • Pai batea vantul. Problema e cu zmeul, ca pur si simplu e prost facut. Nu este echilibrat, deci nu se ridica.
      Noi avem o chestie cu inaltatul zmeului, si ploadei ii place, doar ca se pare ca-i mai bun un zmeu d-ala cumparat din parc de la tigani, decat unul cumparat de aici.

  2. nu asa se inalta un zmeu! n-are legatura nici cu vantu nici cu viteza. cu echilibratu ar fi ceva da tu erai dezechilibrata la fuga. :D

Lasă un răspuns

