mi-am pierdut bilutele?


Cred ca-s putin deprimata. Se facuse cald, si acum iar e frig. Dupa cateva zile in care am umblat incaltata in balerini pe piciorul gol, astazi am iesit din casa cu tricou, pulover si geaca. Plus caciula, ca iar batea vantul ca la balamuc, si daca nu-mi trece durerea de ureche n-o sa pot merge la piscina.

Nu stiu cand o sa ajung la piscina, de fiecare data intervine cate ceva si nu mai ajungem acolo. Am un costum nou de baie, foarte misto, doar ca n-am apreciat corect masura, si mi-e un pic mic. Da, am curul mare. Cred ca va trebui sa trec de la S la M. Si nu cred ca-mi place. Si in plus, cred ca M mi-e mare.

Am fost in targ si nu mi-am cumparat nimic. Am vazut niste bijuterii foarte dragute, niste inele cu ametist (chiar nu stiu ce e cu mine si cu piatra asta) si niste cercei tot cu ametist care mi-au placut foarte mult. Erau cam scumpe, asta ca n-am cumparat nimic pana la urma. Chestiile pe care mi-as fi permis sa mi le cumpar, nu mi-au placut.

Maine am chef sa ma imbrac cu fusta mea super-scurta, din piele. O sa-mi pun si geaca, si bratara de roacherita, si poate-mi pun una din perechile alea de cizme gen anii 60 🙂
:)))) o sa ma imbrac asa cand duc ploada la gradi. Sau ca un pic mai tarziu, cand ma duc sa cumpar apa.
Sau poate nu-mi pun totusi fusta scurta.
Sau poate ar trebui sa nu ma mai gandesc la ce ar spune lumea, si sa o port. La urma urmelor, mi-am facut din nou unghiile roz. Nu pentru ca imi place culoarea foarte tare, ci pentru ca mi-am dat seama ca n-am ce chestii nebunesti sa fac aici. Si eu cand sunt deprimata fac chestii nebunesti. Prefer sa-mi vopsesc unghiile in culoarea asta turbata decat sa incep sa ma cert cu masculul sau mai stiu eu ce.
Mai bine asa, preocupata de chestii importante cum ar fi: port fusta de piele maine, sau nu?

I think I’ve lost my balls. Are dreptate J. Nu mai am alea 10 perechi de coaie, cum aveam pe vremea cand nu-mi pasa de nimeni si nimic. Si totusi.. asta-i un motiv sa nu mai dansezi in ploaie? Trebuie sa ma regasesc, trebuie sa redevin eu cea cool, altfel fiica-mea o sa creasca langa o leguma. Si-asa taxu e extrem de expresiv si de creativ, daca ma pleostesc si eu, ajunge ploada emo inainte de clasa I.

6 responses to “mi-am pierdut bilutele?

  1. Ploada şi-ar dori una bucată mamă cu fustă de piele şi unghii roz. Îi vor creşte şi ei 10 perechi de coaie şi tu vei fi mândră de ea, pentru că vei zice „E bucată ruptă din mine!”

    Da` dacă tu nu mai eşti tu şi te laşi o mamă clasică, nu numa` că ţi-o arde ploada emo, dar n-o să mai fi nici tu TU, n-o să mai aibă nici ea model mişto (bine, că dacă nu iese cum ai vrea, poţi oricând să zici că seamănă cu tac`su :)) ).

    Aşa că.. io-mi sunt necunoscută, da` zic să iei fustă mâine.

  2. mah, eu zic ca daca n-are la cine sau ce sa se scoale, coaiele se odihnesc si ele. Merita, dupa atata efort :D. Acum vine Mircea si intreaba inocent „ce sa se scoale??” hihi

    • nu e de sculat. e de atitudine. ca atunci cand treceam singura printre gastile de cocalari, si desi mi-era o frica de ma cacam pe mine, treceam cu capul sus si privindu-i fix cand imi dadeam seama ca sunt pe cale sa deschida gura.

  3. Io nu stiu ce simbolizeaza alea zece perechi de coaie. Pe vremea mea se zicea ca ai sau n-ai singe-n pix. Cica Hitler a avut doar o biluta, si de aia tot a avut singe-n pula sa sara la gitul intregii lumi ba mai mult a preferat sa-si traga un glont in cap decit sa se predea. Deci? Cu fusta sau fara??? 😀 Pardon: fusta sau pantaloni?

    • din cauza de conditii obiective (adica batea un vant foarte puternic), a trebuit sa-mi pun eternii jeansi. nu de alta, dar n-aveam chef sa-mi vada tot orasul dunga de la dresuri 🙂
      dar am in continuare unghiile roz.

Lasă un răspuns

