dimineata pe racoare


Afara e-n plina desfasurare o dimineata frumoasa. Pasarele ciripesc, canta mierlele, avioanele isi indesesc trecerile peste oras, stelele palesc discret, ca-n Dama cu camelii, cerul capata nuante purpurii si rozalii pe la marginea dinspre rasarit, iar eu stau cumintica si incerc sa nu trezesc pe nimeni.

Ma doare un ochi, ala de pe partea cu maseaua care ma doare, si tot pe aceeasi parte si cu urechea care ma doare si ea. Cred ca de fapt ma cam doare juma’ de cap, cu toate componentele la rand.

Imi pica ochii in gura, dar pentru o ora nu are sens sa ma mai chinui sa ma culc. Pana adorm, e deja timpul sa ma trezesc din nou.

Ma bag sa ma uit la restul serialului. Am facut o pasiune pentru seriale, vad. Ma uit acum la 30 Rock cu Alec Baldwin.
Mie tipul nu mi-a placut cand era tanar, cu toate ca era foarte frumos. Dar erau asa multi Baldwini, si care mai de care mai ciudat, iar Alec n-a facut cine stie ce roluri memorabile din cate imi aduc aminte eu acum, la 6 dimineata.
Insa in 30 Rock imi place. Asa imbatranit, gras, dar nu lipsit de eleganta. Charming.

One response to “dimineata pe racoare

  1. Singurul Baldwin care a meritat vreodata atentie este Stephen 😀
    Imi pare rau pt capul tau. E nevralgie?

Lasă un răspuns

