blo in lala land


There’s no place like shuzland 🙂

Eram asa patrunsa de eveniment, ca nici nu mai clipeam. Doar probam pantofi, cat mai multi, cat mai repede, fiindca masculul deja se plictisise si incepuse sa traga poze cu telefonul.

Aceeasi expresie de pe fata mea, am vazut-o la fiica-mea, cand ii dam cate un cadou pe care il vrea de multa vreme :))

Imi pare rau ca n-am luat telefonul din mana masculului sa fac niste poze pantofilor care mi-au placut, si pe care nu mi i-am permis. Sa nu mai spun ca i-am probat si ca parca pluteam pe nori. Erau comozi si frumosi, dar aici la tara unde stau eu n-as fi avut unde sa ii port. Sau ma rog, i-as fi putat odata, ca li s-ar fi cracanat tocurile alea de 12 imediat.

10 responses to “blo in lala land

  1. Asta-i Deichmann ,nu? Si aia din spate e Cindy Craword (lol ,cum plm se scrie numele lu asa?) si linia ei de pantofi.

    In Ro magazinul a påtruns puternic pe piatå ,au peste 20 magazine ,reclame tv.
    Ultimele incåltåri de acolo le-am luat ,chiar au incåltåminte foarte misto si o så mai trec pe acolo.
    Cicå e nr 1 in Europa.
    La noi te intreabå mereu vînzåtoarele dacå vrei nush ce spray foarte bun ,tålpici…te fraieresc cå e ft bun…

    • si aici la fel, ma tot intrebau daca vreau pernute cu silicon pt pantofi

      • Si io am cautat azi o pereche de tropotei si n-am gasit. Adica era modelul, dar nu culoarea. M-am consolat cu niste tricouri (14) si pantaloni scurti (3). Ramo cre’ca-i turbata, nu si-a gasit absolut nimic.

        • :))
          si la mine e problema cu dimensiunile. eu imi iau haine de la copii. foarte tare a fost cand singura pereche de blugi care imi venea (si pe care am cumparat-o), am vazut ca are nasturi si elastic pe talie, pentru a putea fi ajustati.
          si sa stii ca daca scapi cu viata dupa ce ti-ai luat atatea tricouri si pantaloni, e mare lucru, inseamna ca e mai zen decat Buddha :))

  2. o sa-ti trimit si io o poza cum stau si probez diferite tipuri de bere. 😀 din pacate io tre sa le platesc pe toate. poate intr-o zi or sa ma ia astia de la ursus ca pilot de incercare

  3. He he, Ramo e la shopping acu’ si io „ma sacrific” si o sa merg solo in New Jersey (la o bere si un mic) la un prieten pe care nu l-am vazut de 5 ani. Cre’c-o sa-mi fie tare greu…

  4. Misto. Am postat cu nick-ul dojo… asa-i cind asculti radio in casti si ti-e lene sa te muti si sa-ti deschizi risnita ta…
    Apropo, chiuoneofortri e radio-ul : http://www.q1043.com/main.html

    • cred ca te-ai chinuit tare de tot cu micii si berea :)). zi merci ca nu te-a pedepsit sa mergi cu ea la cumparaturi :))
      saluta-ti nevasta aia frumoasa din partea mea

  5. Si am uitat sa zic: am purtat fusta aia scurta, desi afara era frig – de-aia puloverul si geaca si cizmele.
    Unghiile nu le mai aveam roz, ca nu s-ar fi asortat cu cizmele.

Lasă un răspuns

