joi spre vineri


Sunt grasa. Sau ma rog, nu-s grasa, dar ma enerveaza burta asta atarnanda. Dupa ce m-am facut cat un sifonier in timpul sarcinii, am ramas cu o gramada de piele. Care s-a retras ea cat s-a retras, dar plm, incearca tu sa faci dintr-o batista cort, si din cort, batista. Asa ca stand acum cu laptopul in brate, ma gandeam ca poate ar trebui sa fac o operatie, sa-mi ia din pielea de pe burta. Si tragand eu de burta in sus si in jos, la un moment dat mi-am dat seama ca daca m-as opera, ar trebui sa o plieze cumva, si ca daca o pliaza aiurea, risc sa ajung cu pubisu’ in buric.
Dupa o analiza atenta, am decis ca e mai naspa sa am par cret in buric decat sa am pielea moale pe burta.

Si daca zice careva ca tre’ sa fac abdomene, il fut in dinti. Am muschi pe burta, daca n-ar fi jeleul asta de piele de la suprafata, as avea un abdomen ca inainte.

Pfff.. sunt praf. Ma mananca pielea, mi-e somn, si ma racaie pizza pe instalatie. Da, stiu ca trebuia sa tin regim, dar umflatii astia bagau pizza in ei, si eu sa stau sa  ma uit?

Gata, nani. Sper sa adorm, si sa nu ma mai scarpin in somn ca un caine.

2 responses to “joi spre vineri

  1. Cind trec straini prin fata casei tale, nu ti se ridica parul pe ceafa? Si nu mirii? Dupa descrierea pe care ti-ai facut-o… poate ar trebui sa te vada un medic. Veterinar…. 🙂

  2. ba da, sa stii ca-mi vine sa si urlu cateodata :))
    I am a bitch, after all :))

Lasă un răspuns

