momente jenante


Citeam ceva pe net, si mi-am adus aminte de diverse faze in care mi-a fost foarte foarte jena.

– cand am cazut in mijlocul strazii, pe Titulescu, intr-o balta. Eram julita de la glezne pana la genunchi, si pe degetele de la maini, pentru ca traversasem strada in fuga, m-am impiedicat de o piatra, si m-am dus pe genunchi si pumni pana in bordura. Intr-o mana aveam punga cu cafea si in cealalta restul, de-aia tineam pumnii stransi. M-am ridicat din balta, si doua tipe trecand pe langa mine: „uite la ea, saraca, si era bine imbracata”. Mai mult de un an dupa aia, cand purtam pantofii aia cu toc, ma rugam sa nu ma  intind pe asfalt de fiecare data cand maream pasul.

– cand am vazut caseta filmata la nunta unor prieteni. Mireasa era foarte ofticata pentru ca nenea cameramanul, desi a vazut ca eram insotita, m-a urmarit peste tot cu camera, asa ca pe caseta cu nunta lor, apaream mai mult eu.

– cand am vrut sa ma duc la baie, la job fiind, si mi-am dat seama ca am uitat sa-mi pun chiloti pe mine dimineata. Aveam o rochie foarte lunga, but still

– cand m-am dus dimineata la prima ora sa ma epilez inainte de a ajunge la birou, si am uitat ca am alergat in picioarele goale pe afara dupa caine, sa-mi recuperez o sanda. Eram gata imbracata, parfumata, cu geanta in mana si alergam dupa potaia socrilor, prin curte. M-am incaltat si am plecat. Cand sa ma intind pe masa, am vazut ca din sandalele mele superbe si elegante, ies niste talpi negre de jeg.

– cand m-am dus odata la epilat dupa o luna jumate. Scarry hairy.

– cand am fost data afara din diverse institutii si sali, fiindca radeam ca proasta suparator de tare.

– cand m-am intalnit cu masculul dupa ce am ramas prima data peste noapte cu el, si mi-a dat o pereche de chiloti curati. Jenant a fost ca eu ii uitasem murdari.

– cand am fost la pescuit cu niste prieteni si m-am imbatat ranga fiindca am baut vin, si m-am dus sa inot in balta in care in timpul zilei nu am vrut sa-mi bag nici macar degetele de la picioare. Un prieten a luat salteaua pneumatica si a venit dupa mine, sa nu ma inec cumva. Dupa ce am inotat vreo doua lungimi de balta, m-am urcat pe saltea, stateam cu picioarele in apa si ii povesteam lui Mirciulica: deci Mirciulica, nu exista nimic pe lumea asta mai dizgratios ca o femeie beata. Iar eu sunt beata, Mirciulica, jenant de beata. Sunt dizgratioasa, Mirciulica? Huh? Sunt?”

– cand eram in mare vraja cu un tip, era vara, purtam fuste si rochii si pantaloni scurti. Si nu ma epilasem de ceva vreme, fiindca eram bronzata si chiar nu mi se vedea parul de pe picioare. Si intr-o zi la terasa, tipul imi ia picioarele in brate si ramane socat cand isi da seama ca de foarte aproape, eram de-a dreptul blanoasa.

Cred ca au trecut alea 72 de minute si pot intra din nou pe megavideo, asa ca ma opresc aici si astept si povestile voastre. Vreau sa rad si eu, nu numai voi.

4 responses to “momente jenante

  1. Bine ca nu te-au dat afara si de la cununia civila… de fapt asa trebuie sa ma bucur si de cununia mea…
    Macar n-ai fost ciupita de fund inainte sa spui „da” cum am fost eu!! :)))

    • bai, macar al tau mai avea ceva simt al umorului. al meu era sa ma dea afara de la cununie, pe motiv ca ma sufocam de ras.

  2. Vrei sa spui, sa ma dea afara PE MINE…

  3. bah, pe tine iti dai seama ca nu s-a gandit sa te dea afara :))
    pe de alta parte eu eram chiar langa el si-i ruinam concentrarea :)))))

Lasă un răspuns

