gentleman dandy george is alive!


Bine ca am fost foarte plictisita in dimineata asta,ca asa am intrat sa vad ce e in spam. Si-am gasit acolo un mesaj de la Diana28 care-mi spunea ca Georgica a reaparut pe net :)) aici

Multumesc din suflet, Diana28!

Ca sa nu patesc ca data trecuta, cand am ramas fara poza lui in semi-erectie, am s-o postez repede acum :)))))

Ah, si n-are decat poze, n-am vazut cum poate fi contactat. Shit! Trebuia sa-i fi notat numarul data trecuta.

Leidiz an gentelman, va prezint erectia de dimineata.  E putin bleaga, dar plm, n-are cum sa se scoale si sa ramana sculata cand da cu ochiul de fatza posesorului :))

Iar aici interviul cu el.

OMG!!!!!!

5 responses to “gentleman dandy george is alive!

  1. OMG.
    Dar ce-mi place e ca i s-a facut publicitate la greu… interviu pe ProTV :))

  2. ieeeei, george is back!
    interviul imi aminteste de o faza cu niste muncitori in drum spre santier. opresc masina si intreaba doua domnisoare de pe centura:
    ” fetelor, ce faceti pentru 100 de euro?”
    „orice” zic alea
    „noa, haideti sus ca merem sa turnam o placa de beton” :d

    • :))
      ce ma fascineaza mai tare decat privirea lui fixa si sexoshenia evidenta, este prostia abisala de care da dovada: cum adica admiti pe un post de televiziune ca iei bani ca sa futi babe? din cate-mi aduc eu aminte, prostitutia (chiar si cea masculina) este interzisa in Ro.

  3. Deci da! Acum puteti fi linistite. Aveti batrinetile asigurate. De ce sa va chinuiti sa va mentineti atractive pentru burtosii de soti – care oricum v-ar insela cu prima pasarica tinara ce le-ar pica in brate – cind puteti sa va ingrasati linistite? George si colegii lui va stau la dispozitie. In plus nu trag besini la masa si nu uita unde si-au lasat proteza. Tot ce trebuie sa faceti pina la 50+ e sa fiti suficient de relaxate financiar. Lucru care poate fi obtinut usor in urma unui divort echitabil. Sau a unei asigurari de viata decente a defunctului sot…

    • Bai Mircea, deci si pasarica mea are demnitatea ei, da? :):):):) Chiar si la 50+ cred ca mai degraba prefer sa-mi cumpar un vibrator sau sa pun de-un viol dupa ce il imbat pe vreunul intr-un bar intunecos.

Lasă un răspuns

