weird bitch


Am fost azi la dentist, si la un moment dat dupa ce mi-au umplut gura cu un fel de OB-uri, m-au lasat singura. Si-am stat cat am stat, dupa care m-am plictisit si am inceput sa fac poze cu telefonul.
Stiti pozele alea de pitzi, in care ele „pun bot” ca sa iasa sexy in poza?

Nu, nu pun aici poza, e absolut criminala :))
Aratam ca o morsa, ca un vampir caruia ii crescusera coltii alandala si-i dadeau pe dinafara, ca un redneck d-ala din filmele americane, cu o privire tampa si dintii imprastiati..

God, de ce ma amuza atat de tare cand vad ca arat in ultimul hal? Cred ca-s masochista, altfel nu-mi explic.

Lasă un răspuns

