avem masinaaaaa


Ieri seara ne-am plimbat prin oras. Si-am ajuns la un nene care vinde masini, unde am vazut o masina verde foarte frumoasa. N-as sti sa spun prea multe despre ce stie sa faca, cert este ca e frumusica, se conduce usor, si nu face zgomote urate cand merge.

Am ajuns acasa, si masculul s-a dus sa vorbeasca cu doctorul, tipul in casa caruia locuim. Si i-a zis de masina, asa ca tipul i-a propus din nou sa ne dea bani sa o cumparam acum, ca sa n-o pierdem, si sa ii dam banii mai tarziu. Foarte tare mosul! Am mai pierdut o masina pentru ca pana sa facem noi rost de bani s-a vandut, asa ca de data asta i-am acceptat oferta.

I-am facut si poze, dar nush’ de ce nu vrea laptopul sa recunoasca cardul telefonului, so.. nu le pot dwl deocamdata. O sa-i fac poze cu camera zilele astea, si le postez.

Oricum, am cautat pe net o poza si am gasit. Masina rata exact asa: aceeasi culoare, acelasi model.

Nu-i asa ca e frumoasa? Io deja o iubesc. I se ridica scaunul, deci vad si eu peste volan, are o culoare frumoasa, are o gramada de loc in porbagaj, motor mic (1,4), nu e nici prea mare nici prea mica, e spatioasa, si in afara de caucioacele de la manerele portierelor si cateva zgarieturi superficiale pe vopsea, este impecabila.

O iubesc, am mai zis?

Fundul cam inalt si e mai naspa cand dau cu spatele, dar e bine ca e boanta si pot aprecia cat mai e pana-n obstacolul din spate.

Azi-dimineata doc ne-a  sunat sa ne intrebe daca vrem banii pt masina, am zis da, i-am luat, am fugit la garaj, la asigurare, la inscris masina, la luat placutele de inmatriculare, dupa care ne-am intors la garaj sa facem contractul si sa ne  luam bulina pt emisii, de se pune in parbriz. Cat a durat asta? 3 ore cu totul si cu totul. Mai mult am asteptat dupa nenea cu garajul :))

Ne-am ofticat foarte tare pt ca din prostia noastra, asta dupa ce am alergat dupa toate hartiile, si am inscris si masina, ne-a cerut cu 50 de euro mai mult decat discutasem ieri seara.

Plm, sa-i stea in gat si sa-si ia crema de hemoroizi de banii aia, asta e. Prostia noastra. Trebuia sa il mai intrebam odata azi-dimineata de pret.

Hmm.. ma intreb ce nume sa-i punem. Are numar de inmatriculare XA, e verde, frumoasa, si are cur bombat. Vreo sugestie?

Pliz, astept idei. O s-o botez in direct pe blog :))

8 responses to “avem masinaaaaa

  1. „my precioussssss” sau, functie de cum se poarta
    „cristine” 😀

  2. cristine a fost horror mah, nu vreau horror.
    azi am observat ca din fata seamana un pic cu un rechin. oare sa fie baietel?
    are si un rechin pe bord, de la previous owner, dar nu ma prinsesem ce-i cu el.
    oricum, preciousss suna bine 🙂

  3. I-un fiat? Daca da, zi-i Cara Mia. Seamana cu „Caru’ meu” da-nseamna de fapt altceva.

  4. FELICITARI. Io-s inca indragostita foc de masina mea, a mai tare DIN LUME, sa ne intelegem, asa ca stiu cum te simti.

    Sa va folositi cu spor de ea si sa nu va lase in intersectii. Nu cred, oricum, ca ar face din astea 🙂

    • pai deja am pus-o la treaba, si merge foarte bine.
      azi am trantit din greseala portiera, si mi-a venit sa imi cer scuze :))
      deci da, o iubesc pe masinuta.

  5. XENA ?? =))
    Glumesc. Eu am inceput sa-ti citesc blogul de la ultima postare spre inceputuri. M-am gandit sa-l citesc ca oamenii normali, dar pana la urma mi-am dat seama ca e mai interesant asa.

    Gata pe azi. „Noapte buna.”

    • pai e mare si zdravana. si are fundul bombat.
      i-as fi zis sharky, fiindca seamana un pic la forma cu unul, dar mie nu-mi plac rechinii. si sa-i zic „delfinut” sau ceva de genul, mi s-a parut prea gay :))

Lasă un răspuns

