zile cu 3 coaie.


Ma intreb daca femeile din lumea asta si-ar pune capul cu idiotii de barbati, ce-ar iesi? Cred ca n-ar scapa unul intreg.

O comunitate de femei singure cu copii, suna din ce in ce mai bine. De ce nu exista un fel de pensionare pentru femei, dupa ce isi fac damblaua si stau cu idiotul o veme? O femeie  care suporta un sot timp de cinci ani, eu cred ca are voie sa iasa la pensie si sa isi vada de cumparaturi, plimbat cu troleul si sucuri cu umbreluta vara la terasa.

Cred ca daca s-ar contoriza cantitatea de energie consumata de nevasta average, zilnic, pentru a nu-i crapa capul tampitului, toata lumea ar ramane uimita. Pai cu energia consumata de mine in fix 5 minute de discutie cu dragul meu sot, as fi putut zbura in jurul Pamantului fara oprire de vreo 2 ori.

Uneori sunt fericita (atunci cand e rezonabil, ma fute bine, si de preferat tace), alteori doar multumita (cand e oarecum rezonabil si tace), dar de foarte multe ori sunt scoasa din minti: nu ma fute, vorbeste numai tampenii, si nu e deloc rezonabil.

Am ajuns sa imi fie groaza cand il vad ca deschide gura. Pentru ca ies numai tampenii pe acolo. Acuma nah, normal, ne cunoastem pe fata si pe dos, nu prea avem subiecte noi de discutie, dar eu cred ca orice discutie poate fi placuta, chiar si cele mai banale de genul : ma duc sa iau apa, mai vrei ceva?
Cum plm nu inteleg barbatii ca noua, femeilor, ne place sa fim lasate in pace, sa fim tandretite din cand in cand, futute bine, si sa simtim ca suntem frumoase si iubite?

Cat de greu este sa ii spui unei femei zilnic ca o iubesti si ca e frumoasa? Cat de greu este sa o iei in brate 30 de secunde dimineata, 30 de secunde seara, si sa o tii sa in timp ce ii spui ca ti-e bine cu ea?

Si uite cum poti cu un minut pe zi, sa  bifezi deja : tandretit, frumusete, iubire.

In rest las-o in plm in pace, vorbeste cu ea numai strictul necesar, daca vezi ca te apuca logoreea si ca ai niste opinii care trebuiesc neaparat impartasite, scrie in plm un blog.  Daca nu poti vorbi frumos cu ea, daca nu poti purta o discutie placuta, taci. De preferat, taci si fute-o.
Daca simti ca nu poti sa taci, du-te in plm si scrie pe blog.

De ce-s asa plina de nervi? Pentru ca o conversatie de 5 minute cu dragul si iubitul meu sot, ma lasa sleita, cu o dorinta fierbinte de a-i arunca cu ceva in cap -de preferinta cu ceva letal, verde la fata, si-mi strica tot restul zilei.
Si nu sunt doar eu in situatia asta. O gramada de prietene simt exact la fel vis-a-vis de iubitii lor soti.

Imi aduc aminte cu nostalgie de perioada aia de la inceput, cand ma trezeam si-l gaseam stand intr-un cot langa mine, privindu-ma cu ochii mari.  Dar adevarul este ca asa ceva nu exista. Probabil ca imi numara firele de par din sprancene, si nu ca s-ar fi gandit la cine stie ce chestie sentimentala.

Acum, desi il iubesc si cand sunt ok nu vreau sa il ingrop in gradina, sunt momente in care pur si simplu imi doresc sa plece in pizda masii si sa ne lase in pace. Nu ma bate, nu manjeste peretii cu caca, nu bea, insa are un stil… Stie exact cum sa ma enerveze, si o face tot timpul. In mod normal il bag in pizda masii, ii intorc spatele si se potoleste. Azi nu. Azi s-a simtit el cu 3 coaie, probabil.

Aaaaah, stai mah, ca suntem in 14. Deci de-aia ma fute el la icre. E la ciclu.. ok, il inteleg. Durerea, hormonii, stresul, bietul de el!

O sa ii treaca pana maine, o sa urmeze runda a doua luna asta, in jur de 26-27. Cred ca va trebui sa incep sa notez in calendar, sa  nu ma mai ia prin surprindere.

13 responses to “zile cu 3 coaie.

  1. Comentez doar ca sa spun ca nu comentez dar astept ziua de duminica. Nu exista barbat mai bun decat ala care lucreaza in alta tara si vine la 3 saptamani acasa!
    Desi daca in alea doua zile ar tacea…
    Daca mai aud vreodata aia cu femeike vorbarete si isterice, scot gunul si trag.

  2. :)) macar al tau se cara, al meu ramane aici!

  3. le oferiti aceleasi sentimente; deci nimic strange,,,

    • In capul meu, barbatii ar fi trebuit sa fie stanca, raul, ramul, plm, TOTUL, fix ca in povesti. Ca fac mai urat ca femeile la pms, la asta nu ma asteptam.

  4. Doi prosti: tu si sotul.
    El parca totusi e mai prost: comunicarea cu femeile inseamna sa ii comunici ce vrea ea: „tandretit, frumusete, iubire” nu problemele tale zilnice. Ah, si sa te trateze ca pe o curva in dormitor.
    Tu esti proasta pentru ca ai ales sa fii cu un prost,

    • draga cornele, tu ce-ai mama de esti asa frustrat? io inteleg, m-am maritat cu un prost, si mai sunt si proasta pe deasupra, da’ tu? geniul generatiei, atoatestiutorule, centaure ce esti, ce-ai puiule de esti nervos?

      • Nu vreau sa crezi ca ce am scris erau in vreun fel reprosuri, doar niste concluzii. Daca citeai mai atent ce am scris vedeai ca esti proasta tocmai pt ca te-ai maritat cu un prost, nu din alte motive (din ce stiu eu bineinteles).
        Nu am fost casatorit, dar nici nu o sa ajung cu cineva care „scoate numai tampenii pe gura”. Invata sa-ti asumi responsabilitatea deciziilor luate, in cazul tau de a sta cu el asa cum e – asta a fost decizia ta. Nu te mai plange atat si comporta-te ca un o femeie matura: lasa-l sau educa-l asa cum vrei tu.
        Si btw: poate nu mai esti la fel de frumoasa cum erai la inceput, poate nu te mai iubeste cum te iubea la inceput. De ce sa minta? te pupic puiule 🙂

        • nici unul dintre noi nu mai arata cum arata acum 10 ani. poate nu ma mai iubeste ca la inceput, poate ca nu-s proasta decat pentru ca m-am maritat cu un prost, poate ca a devenit prost intre timp, sau eu am devenit intre timp… who the fuck knows?
          si ce conteaza? si de ce sa nu rabufnesc? daca m-ai cunoaste, ai sti ca-mi asum in totalitate decizia de a sta cu un om cu care nu pot spune ca ma potrivesc. asta nu inseamna ca nu ma apuca pandaliile, sau ca nu il injur de mama, sau ca nu scriu pe blog ca ma enerveaza.
          really now. asteapta sa stai cu o persoana 10 ani si pe urma vedem cate chestii din ce scoate pe gura iti par tampenii si cate nu :))))
          ah, si tare as vrea sa o cunosc si eu pe femeia care nu accepta niciun compromis, si se comporta ca o femeie matura :))) pun pariu ca are cel putin 10 pisici, si o gramada de goblenuri lucrate de ea insasi :)))

  5. „Love is not a feeling. Love is an action, an activity… Genuine love implies commitment and the exercise of wisdom. Love as the will to extend oneself for the purpose of nurturing one’s own or another’s spiritual growth. True love is an act of will that often transcends ephemeral feelings of love or cathexis, it is correct to say, ‘Love is as love does’” M. Scott Peck – The Road Less Traveled.
    Ti-o recomand cu caldura 🙂

    • Sigur ca da. Doar ca eu nu vorbesc aici despre dragostea din carti. Si nici tu n-ar trebui sa faci asta :))
      Ai sa stii despre ce vorbesc, atunci cand ai sa simti. Cand ai sa stii cu certitudine ca fiecare celula a ta contine acum un pic mai multa informatie decat inainte de a-l cunoaste pe cel pe care il iubesti.
      E mai rau decat fumatul, mai rau decat orice drog. Nu exista sevraj. Doar amputare, si chiar si dupa aia, va continua sa te doara.
      Nu stiu de fapt daca sa-ti doresc sa te indragostesti vreodata asa, ne-cerebral si fara sa-ti exersezi wisdomu’.
      Dragostea ne schimba, sa stii. In bine sau in rau, depinde. Dar de schimbat ne schimba.
      Nu stiu de ce dar am senzatia ca nu ai mai mult de 23-24 de ani. Pana la varsta asta treci prin doua mari iubiri. Aia de la 16 ani si aia de la 21. Si crede-ma ca inca n-ai intalnit iubirea care te va mutila pentru totdeauna. Nu inca, altfel n-ai vorbi asa. Ai citi si ti-ai tine gura, stiind ca asa e. Ca asa e cand esti ultimul dobitoc, si stii asta, dar nu te poti impiedica sa simti.
      Tu citeste in continuare, cititul n-are cum sa dauneze vreodata. Dar nu lua nimic de bun atunci cand e vorba de sentimente. Ele sunt personale si chiar daca uneori urmeaza niste tipare, sentimentele sunt diferite, asa cum oamenii sunt diferiti, asa cum experientele prin care trec oamenii respectivi ii fac sa perceapa lucrurile in mod diferit.
      N-am chef la ora asta de psihologie 101, da’ crede-ma ca e fix cum ziceau prietenii „parazitii”: nu vorbi daca nu stii.

  6. Sunt de acord cu multe din ce zici acolo. Faimoasa intuitie feminina esueaza totusi la ghicitul varstei mele 🙂
    Am avut iubirea care te mutileaza pentru totdeauna cum zici tu. Doar ca nu i-as zice mutilare. Am avut norocul sa nu mearga, si sa ma faca sa vreau mai mult decat ce povestesti tu. E bine? E rau? Nu stiu. M-a ajutat sa ajung persoana care sunt acum, sa evoluez deci nu pot decat sa-l categorisesc ca pe ceva extraordinar de bun in viata mea. am fost „ultimul dobitoc” cum ii zici tu, si il urasc. Dar l-am ucis pe nenorocit :)) Inteleg ce simti, si imi pare rau, sper sa fie ceva care sa te ajute sa te evoluezi in bine ca om.
    Daca tu crezi ca ce simti tu e unic – te inseli. Dar probabil n-o sa crezi asta; la ce sa citim o carte cand putem asculta parazitii, nu?
    Depinde doar de tine sa-ti decizi viata, in momentul in care nu mai crezi asta, ai pierdut.
    … parerea mea la 22-23 de ani 🙂

    • :))
      nuuu, mie nu-mi place sa citesc. mai ales literatura. eu citesc numai gazeta sporturilor si ascult numai parazitii :))

      nu mai citesc demult literatura de duzina, gen aia citata de tine. sorry. si da, iubirea mutileaza. raman cicatrici pentru totdeauna, chit ca recunoastem sau nu, chiar daca ne-a trecut amorul sau nu.

  7. Imi retrag afirmatia conform careia esti proasta pentru ca ai ales sa fii cu un prost.

Lasă un răspuns

