in vrie


una dintre explicatiile pentru care nu mai am opinii zilele astea:

Asta am facut eu azi dupa-masa. Si tot mi-au iesit aiurea dungile, ca alea albe-s prea late fata de alea roz, dar n-am mai stat sa ma gandesc cum sa repar. Cred ca o sa fac dungile alea albe – un roz mai deschis, dar tre’ sa astept sa se usuce bine peretii, ca sa imi pot da seama de nuanta. Sau o sa fut o dunga roz ingusta fix pe mijlocul celei albe. Sau dunno. Dar cel mai sigur o sa fac dungile albe, o alta nuanta de roz mai deschis.

Astazi mai intai am zugravit cu alb. Dupa aia am vopsit patutul impreuna cu pitica, dupa care m-am apucat sa trag dungi de scotch pe pereti, pe urma am combinat rosu cu alb pana mi-a iesit o galeata de roz (pe care maine cand o s-o vada masculul, o sa mi-o toarne in cap), galeata din care am tras dungile alea prea inguste.

Si maine probabil ca o iau de la capat :)) fiindca vreau sa trag alte dungi roz langa cele deja existente.
Mai am de zugravit sufrageria si holul.
Ah, si in bucatarie o sa fac un perete rosu, probabil. Si poate si in sufragerie. Dar n-ar merge facut rosu decat ala cu televizorul si calculatorul si e cam naspa sa te uiti la ceva pe fondul ala turbat.

Hmmm.. ma mai gandesc si maine.

Deocamdata ma  indop. Am facut azi lasagna si prajitura cu visine, ma rog.. facut vorba-vine. Le-am bagat la cuptor cate 20 de min si gata :))

6 responses to “in vrie

  1. Io am vazut ceva fain in prima poza: in pliantul ala cu reclame de sub cutia cu vopsea si alea doua pensule, linga reclama la pizza Ristorante e una la Nutella. Imi curg balele…
    Am luat doua borcane aici, da’ e made in Canada, si e facuta cu ulei de palmier modificat. N-ar fi contat daca avea acelasi gust cu Nutella aia buna, chiar si made in Poland. Da’ parerea mea e ca are gust de motorina d’aia bio. Adica uleiu’ rinced de la Burger King sau McDonald’s…
    Despre zugraveala ce sa zic: fac pariu ca la trasaj n-ai luat in calcul latimea benzii scotch. Stiu, dupa razboi multi viteji se-arata…
    Si nu pot sa nu fac putin misto: culoarea ciorapilor e cea din fabrica, sau ai calcat din greseala in galeata cu roz? De doua ori?

    • :)) stiam eu ca pana la urma o sa rada cineva de mine, ca toalele de vopsit au fost roz :))
      Exact asa a fost, am uitat de latimea scotchului. E o diferenta de 3 cm, dar azi nu se mai vede asa naspa fiindca s-au uscat peretii si rozul e mai pal.

  2. nu fut orice… deci te-as fute pe tine
    k

  3. Amu’ tre’ sa ne gandim si la niscaiva iluzie optica. Rozu’ era mai inchis, deci pare ma ingust 😀

    Io zic ca arata misto oricum.

  4. Arata mai bine astazi, asa mai pal. am vazut candva intr-o revista chestia asta, si-am zis ca atunci cand o sa am o ploada, ii smacaresc peretii cu roz 🙂
    Astept de vreo 6 ani momentul asta, dar nu ma gandeam ca o sa zugravesc chiar eu :)) Ma bazam pe faptul ca exista masculi pe lumea asta, dar deh.. pe mine m-a apucat fix ieri, cand masculul a fost plecat.

Lasă un răspuns

