indopata


Am ajuns si in bucatarie. Ca sa ma indop, nu de altceva. N-am apucat sa vopsesc nimic azi, desi am intrat cu pas hotarat in bucatarie, si-am dat cu ochii de maldarul de vase ramase de ieri. Asa ca m-am apucat sa le adun, sa mai spal din ele, iar activitatea asta mi-a provocat o foame cumplita.
Iar eu nu pot sa fac cumparaturi sau sa gatesc cand mi-e foame. De exemplu azi, fiindca mi-era foame, am insirat pe masa urmatoarele: lasagna ramasa de ieri, peste cu lamaie si multa ceapa, friptura de porc cu garnitura de sparanghel verde si sos olandez si un morman de chestii de patiserie.

Da, stiu ca nu se pupa nici unul dintre feluri cu celalalt :)) insa mie mi-a fost pofta de toate.
Nici dupa pranz n-am zugravit, fiindca am fost ocupata sa stau cu burta in sus si sa gem.

Asa ca n-am fost decat la cumparaturi. Huzbandul a cumparat pentru ploada un baldachin d-ala de printesa, roz. Foarte roz. Pe care ne-am chinuit sa-l prindem de tavan, intr-o placa de beton. Cool, huh? Putzea a fier incins, masculul statea in echilibru cu bormasina in mana, io cu dejtele in urechi asteptam sa termine.

Ploada nefericita ofteaza prin casa ca ea nu e printesa fiindca n-are rochita de printesa. Asa ca s-a smacarit cu noua ei trusa de machiaj. E roz pana si pe gat, nush’ unde a vazut ea ca tre sa dea cu fard de obraz pe gat.. Ca eu nu folosesc nici pudra, nici fond de ten, si nici fard de obraz. Ma rog.. d-ale piticei.

Acuma ma freaca sa fac un puzzle cu ea, pe jos pe covor. Eu care inca mai stau cu burta in sus pe motiv de toate mancarurile insirate mai sus.

Hahaaa, sunt o mama denaturata. Mai intai i-am distras atentia cu intrebarea: faci pishu? mergi sa faci pishu? hai sa facem pishu!
Asta fiindca n-a mai fost la baie de pe la 12 cred. Dupa care si-a adus aminte de sponge bob si mi-a cerut desenele. Am oftat fericita si i-am pus repede cd-ul. Daca nu isi aducea ea aminte, nu stiu ce ma faceam. As fi sfarsit ca o balena esuata pe covorul cu stradute si casute.

Ah, si foarte tare, vroiam sa spun ca eu si ploada am dormit aseara in dormitor, nu mirosea deloc a vopsea sau a zugraveala. Vopseaua aia rosie e speciala pentru copii – non-toxica- si nu miroase deloc a vopsea, iar lavabila a mirosit foarte putin, cat am dat pe pereti, dar fiindca am lasat geamul deschis, intr-o ora s-a aerisit.

2 responses to “indopata

  1. who lives in a pineapple under the sea?
    SPONGE BOB SUARE PANTS!

Lasă un răspuns

