luni


Azi i-am cumparat ploadei rochie de printesa, ca deh.. era trista si neconsolata pe tema asta. Si coronita, evident, ca nu mergea doar rochita. Dupa care am zis sa mergem sa cumparam cate ceva de la magazin. Problema a fost ca fi-mea n-a vrut sa mearga decat imbracata in rochita.

Astia pe aici se imbraca in tot felul de costume cand e cate un fest, dar altfel.. in fine. Nu s-a uitat lumea urat la noi, doar zambeau.

Ah, si cand urcam printesa in masina, una care daduse peste barbata-meu pe cand ieseam din magazin, trece cu masina pe langa noi, si face glume cu el. Deci ii zambea topita toata, in timp ce io, proasta, urcam ploada in masina!

:))

Asa nu se mai poate, imi iau unul urat, m-am saturat de pitzipoance care ranjesc la barbata-meu. Ca doar ar ranji, n-ar fi asa o problema, dar astea sunt femei de actiune, nu stau pe margine sa viseze. Nu, ele pun mana!

Eh, acuma oricum masculul umbla cu doua dejte bandajate. Unul fiindca a fost la spital sa-i extraga unghia pe care si-a innegrit-o acum vreo luna, iar celalalt fiindca incerca sa scoata din ambalaj un cutit pe care abia l-am cumparat.
Si eu imi faceam probleme, ca l-am luat cu 59 de centi la oferta, si poate nu taie. Ete ca taie.
Oricum, varianta oficiala este aceea ca m-am enervat eu :)) Mai are 8 degete la maini, o sa vedem ce se mai intampla zilele astea.

Am cumparat o oglinda din targ, ieri, dar nu-mi place culoarea ramei. Am sa incerc sa-i dau o tenta antique, cu ceva vopsea aurie si alba. Sa vedem daca-mi iese. Azi nu, ca nu mai am timp, tre’ sa o scot afara sa o vopsesc din cauza ca vopseaua aurie e sub forma de spray.

Mhhh..am sa ma fac cat China! Am bagat rapid o portie de spanac cu oua, cateva capsuni, cateva fursecuri, si acum am trecut la tortillas. Ar trebui sa ma opresc, ma gandesc eu. Mda. Tocmai am scos si sosul pentru chipsuri. Deci nu-i nicio sansa sa ma opresc prea curand.

2 responses to “luni

  1. Ii dulce de tot ploada. Bine ca i-a picat OK rochita, ia mai da-i dracu’ pe aia de s-or uita ciudat. Ii copil, ce naiba.

    In ceea ce priveste masculul, vezi cum il „uratesti”. Sau apuca-te de caftit cascatoarele de gura, ca nu e de joaca 😉

Lasă un răspuns

