control freak; Xena


Ca sunt control freak asta nu stiti, dar va zic eu acuma. Doar J stie, da’ ea nu ma spune.

Mi-am dat seama la un moment dat, ca intr-adevar feedbackul conteaza. Desi ma gandeam eu ca la mine n-o sa conteze, desi nu vreau sa admit ca a contat – ei bine, a contat.

De-aia n-am mai scris decat chestii gen jurnal, de-aia nu m-am mai dat inteligenta lately. Vroiam sa vad daca pot sa nu ma dau rotunda. Se pare ca pot. Oarecum :))

Nu, toata treaba asta nu-i un fel de autoflagelare, nu ma pedepsesc pentru nimic. Doar ca mi-am dat seama ca blogul asta nu-si mai servea stapana, ci stapana servea blogul.

Asa ca: roll over, play dead! Stop licking your balls!

(Pacat ca n-am un icon cu unul care sa dea din bici)

Blo isi reintra in drepturile de stapana, asa ca blogul va face ce zice Blo, si nu invers. Si daca nici propozitia asta nu ma califica pentru un loc in fata la balamuc, nu stiu ce altceva ar putea s-o faca.

Ah, uitam sa zic: am botezat masina!

O cheama  Xena :))

Fiindca Xena rulz. Fiindca numarul ei este XA- deci incepe cu X si se termina cu A.
Fiindca are curul bombat. Fiindca o iubesc, si pana si Xena the warrior a avut un episod lesbian, deci e ok.

Dar sa povestesc si cum am ajuns totusi la numele asta:

Vorbeam cu masculul despre masina pe care ne-o imprumutase cineva ca sa ne putem misca pana ne cumparam si noi una. Un ford fiesta busit si vai de mama lui, cu numar VS -1 si inca ceva. Si eu i-am zis Vasilica. Asa ca apliacnd acelasi principiu, am ajuns la Xena.

3 responses to “control freak; Xena

  1. That’s my girl!

  2. da cu cine avusi episod lesbian?

Lasă un răspuns

