bancuri de pe mail


De fapt nu-i banc, dar e foarte funny. Evident ca foarte funny implica prosti. Dar prostii-s doar funny, foarte funny este cand imperechezi prostii cu un  sistem. Prostii vor fute sistemul, no doubt :))

– what did Mahatma Ghandi and Genghis Khan had in common?
– unusual names

– name one of the early Roman’s greatest achievements
– learning to speak Latin

– name six animals that live specifically in the Arctic
– two polar bears. three four seals

– how does Romeo’s character develop throughout the play?
– it doesn’t,  it’s just self, self, self all the way through.

– name the wife of Orpheus, whom he attempted to save from the underworld.
– Mrs. Orpheus

– what is a vibration?
– there are good vibrations and bad vibrations. Good vibrations were discovered in the 1960’s

– where was Hadrian’s wall built?
– around Hadrian’s garden.

– the race of people known as Malays come from which country?
– Malaria.

Bine, nu-s toate ca mi-a fost lene sa transcriu.

M-am uitat mai cu atentie, si vad ca n-am mai primit bancuri in ultimele zile. Doar fazele astea funny, mesaje disperate (chiar asa se numesc), poze de-alea de te zgarii pe ochi ca nu esti acolo, si anunturi de pe BestJobs, care spun ca ma cauta companiile si ca ar trebui sa-mi reactualizez CV-ul.

Nici nu ma gandesc sa dau delete la contul de pe Bestjobs :)) Ma simt asa bine stiind ca in Romania cineva cauta cu disperare un manager cu experienta, iar eu nu-mi actualizez CVu’. Si se panicheaza, si ii roaga frumos pe aia de la Bestjobs sa-mi trimita un mail in care sa-mi aduca aminte ca am un CV ramas in paragina pe acolo. Si sa il updatez, ca sa ma poata contacta, sa-mi poata oferi un job minunat, jobul pe care l-am asteptat toata viata: director de resort pe o insula tropicala, dar nu d-aia cu taifun si tsunami, ci de-aia cu salvamari bronzati si musculosi si coctailuri cu umbreluta.

Apropo de tsunami: pe unul dintre proiectele mele, l-am avut pe un pusti pe care printre alte vreo 3-4 nume, il chema si Tsunami. I shit you not! Mi-era si jena sa rad de el, pe cuvant. Cum plm sa razi de asa ceva? E ca si cum ai rade de unul fara un picior, sau fara o mana.

Inchid paranteza despre tsunami, si zic: deci ma bucur draga Bestjobs ca dupa cativa ani din momentul in care mi-ai inghitit harparet CV-ul ca pe o felie de rosie dintr-o salata de la Mc, ma cauti acum sa-mi spui ca ma cauta lumea.

Pai ce plm ai facut dom’le atatia ani, cat n-am primit nimic in inbox? Cand stateam si adunam scame de pe covor, ca n-aveam job si ma apuca urlatul la luna de plictiseala, si tu te faceai ca nu ma cunosti. Eh, acuma n-ai decat s-o sugi!

2 responses to “bancuri de pe mail

  1. uite blo, ca tu erai cu pantofii: http://www.hightideheels.be/Leer.html

Lasă un răspuns

