fucked up


Alaltaieri a fost  o zi speciala. Am plecat cu ploada la spital, fiindca iar facuse febra dar inainte sa plec am cautat peste tot un paracetamol si n-am gasit decat ceva numit Humex. Am inghitit pastila, dupa care mi-a dat prin cap sa citesc prospectul. Mda. Stari de somnolenta si eventual ceva confuzie.
M-am urcat in masina, unde era criminal de cald dar eu nu puteam deschide geamurile din cauza ploadei cu febra. Asa ca pastila + caldura din masina = abia tineam ochii deschisi.

Am ajuns in fata spitalului, imi dau seama ca trebuia sa intru pe alta parte, si cum era sambata iar sambata sunt 3 diavoli, unul dintre ei m-a facut sa dau cu spatele direct intr-un bolovan de pe margine. Am indoit ceva chestii pe dedesubt, dar mai ales cica am rupt nush ce telescop.

Motiv pt care masculul e plin de spume pe mine, eu sunt plina de spume pe el fiindca nu ma lasa in puii mei in pace, mi-e somn fiindca n-am dormit bine si in general n-am chef de nimic.

Am fost la dentist astazi, si ma intreaba ala: vreti injectie?
Eu: de ce? Doare ce aveti de facut?
El (ridicand din umeri si zambind): posibil sa doara.

???? wtf????? pai daca e posibil sa doara, nu-i normal ca vreau injectie?

Am mai zis ca n-am chef de nimic? Ah, si mi s-a rupt un brat la ochelari. Ca sa mi-l repare ma costa cel putin 40 euro. Ca sa-mi fac altii, ma costa un min de 138 euro numai pt lentile, fara rame.

bleah.

One response to “fucked up

  1. io tocmai mi-am facut ochelari cu 250 de lei. vezi, la noi ii mai ieftin sa te uiti prin lentile in portmoneul gol.

Lasă un răspuns

