uno mas


„Uno mas”  si pe urma ma culc. Eu si tot felul de seriale tampite, pentru ca n-am rabdare sa ma uit la un film intreg. N-am rabdare sa astept poanta, momentul culminant al filmului, plus ca toate dar absolut toate comediile americane, au nelipsitul moment lacrimogen.

Asa ca ma uit la seriale de comedie. Poanta vine imediat, sunt chiar mai multe poante pe centimetru de film decat intr-o comedie de lung metraj, actorii sunt noi, relativ necunoscuti si deci pentru mine imprevizibili. Pentru  ca Haliudu’ a stricat industria cinematografica. Haliudu’ si ideile lui despre ce consuma populatia au produs filme cu Arnold, cu Jennifer Anniston si cu tipul ala cu nasul stramb, care-a jucat in Shanghai noon. Si da, „uno mas” de-acolo vine, deci implicit recunosc ca am vazut cel putin un film cu Jackie Chan.
Ziceam ca-mi plac filmele cu actori noi, fiindca nu ma mai enervez vazand ca joaca acelasi rol in enspe mii de filme, ca o serie de telenovele de categoria B.
So..

Ma uit la „how I met your mother” si-mi place. Are de toate, plus 2 actori fuckable. Nu, nu-i vorba de personajul principal, ala mi se pare enervant si urat.

Ce ziceam? Ah, uno mas!

Am uitat sa spun ca mi-am luat pantofi cu toc, din piele intoarsa, maro. Nu stiu ce am cu incaltarile maro anul asta. Poze next time. Ah, si am zis de blugii de 178 de ron pe care i-am luat de aici la reduceri, cu 4,95 euro? :))))))))
Nu, nu erau produsi in Ro, ci doar exportati si acolo.

No shit. O sa fac poza la eticheta cu pretul.

Lasă un răspuns

