what you whish is what you get


A venit primavara, si eu ma simt iarasi tanara si frumoasa. Barbatii intorc capul discret dupa mine si-mi arunca priviri lungi, iar femeile in varsta imi zambesc. Femeile tinere se uita urat, evident, dar toate astea nu pot insemna decat ca-s grogeoasa :)))))

Ma simt bine fiindca-i cald afara, fiindca imi pot purta pantofii cu toc, fiindca sunt slim si-mi stau bine blugii si tricourile pe mine, fiindca mi-a crescut parul si-mi sta bine chiar daca-i netuns de un an aproape, peste tot sunt lalele albe- pe care eu le iubesc- si miroase a iarba proaspat cosita si a flori de mar.

Am cumparat pat acum cateva zile si de-atunci imi tot vine sa ma latzesc in el fiindca-i mai moale decat orice alt pat in care am dormit vreodata. Am niste vise mai ciudate in el, dar whateva’. Are saltele moi si e imens. Chiar daca ocupa tot dormitorul, merita.

Ieri am ascultat si-am cantat rockareala in piata orasului iar  fiica-mea a dansat cu mine pe toate melodiile. Cel mai tare ne-am zbantuit pe „rollin’ on a river”, a fost foarte foarte dulce asa imbracata ca de obicei in diverse nuante de roz, dansand printre banchetele si mesele din piata. Pot sa spun ca-s mandra ca ma mosteneste pe mine, si nu pe impiedicatul de ta-su.

Eh, desi ma simt un pic out of touch, cred ca sunt ok. In ultima vreme am tot zis cu mult calm: ceea ce imi trebuie, va veni. Si-a venit. A venit masina de spalat, Xena, congelatorul, patul, o bicicleta pentru mascul, si un telefon super smecher tot pentru el. Telefonul, bicla si masina de spalat, au fost pe gratis. Deci o afacere super buna. Ah, uitasem de GPS. Si ala tot pe gratis, si chiar aveam nevoie de el. A venit la fix.
Mai astept acum cateva chestii, care vor veni, sunt sigura 🙂

Sper ca in primavara asta toata lumea sa primeasca ceea ce asteapta.

One response to “what you whish is what you get

  1. Fatah mie nu mi-a iesit combinatia.

Lasă un răspuns

