so you think you can tell


Ca de obicei, cand sunt si eu aranjata si frumoasa, sa dea naiba daca-mi face si mie masculul vreo poza. Nu, eu tre’ sa apar doar in cel mai lalau tricou cu putinta, in pantaloni d-aia anti-futut si cu parul valvoi!
Ok, nu s-au oprit masinile in trafic, insa catorva indivizi s-a vazut clar cum le-a cazut maxilarul. Nu, n-aveam nici minijupa si nici decolteu, dar ma rog, n-am cum sa explic. Ar fi fost mai simplu daca aveam o poza.

De vreo 3 zile mi se invarte prin cap „wish you were here” a lu’ Pink Floyd. So… so you think you can tell…

How I wish, how I wish you were here.
We’re just two lost souls
Swimming in a fish bowl,
Year after year,
Running over the same old ground.
What have we found
The same old fears.
Wish you were here.

O bucata de piatra pe care scrie implant pentru refuz. O dimineata cetoasa si ploioasa, nisip ud, maini infundate adanc in buzunare, degete reci inconjurand bucatele de scoici.
Nopti, filme bune, masini trecand si lasand dare luminoase pe display-ul camerei foto, tigari aromate, tequila bauta pe plaja, mirosul florilor de tei, degete pe corzi de chitara, jazz cald si zambaret ca un prieten vechi, Neruda descifrat cuvant cu cuvant si absorbit litera cu litera, fantezii erotice pentru fiecare tango, pantofi galbeni aiurit de colorati stand pe raftul de sus, printre pantofi in culori normale..

Cam la astea m-am gandit eu zilele astea, lucruri care-mi fac placere, lucruri frumoase.. cum ar fi tufisurile cu niste flori galbene ca niste bulgari aurii. De cate ori ies din casa si le vad, nu ma pot opri sa zambesc. Imi incap perfect in causul palmei, sunt mici si rotunde, ca un soare mic.

Mi-am dat seama ca eu nu scriu despre sentimentele mele decat in doua cazuri: cand sunt foarte furioasa si scriu ca sa ma calmez, sau dupa ce am terminat de simtit ce simteam eu la un moment dat. N-am chef sa explic mai amanuntit. Cert este ca simt acum si nu stiu exact ce. Astept sa vad, sa inteleg.

Deocamdata mi se invarte inca in cap aceeasi melodie..

2 responses to “so you think you can tell

  1. ce-i cu atmosfera asta trista si cu pink floyd? ia baga repede un meniaito si dansul prostilor sa-l dansam! 😀

  2. Este bah, ca nu stiu nici eu daca-s trista sau nu.
    :))
    Cred ca ma simt singura. Oh, shit! Sunt sincera, ma duc sa ma ascund pe undeva pana-mi trece :))

Lasă un răspuns

