viata este, bah. este.


In ultimul an s-au petrecut urmatoarele:
Mi-am facut o prietena noua, care pe urma a avut cancer si s-a operat, s-a prajit la radiatii si-acum abia mai rasufla. Dar e vie, si asa o sa ramana pana in ultima clipa, sa speram ca peste multi ani de-acum inainte.
Tataie a facut cancer si a murit in cateva luni.
Radu, un bebelus, s-a nascut cu o tumoare si datorita unor oameni buni acum este la o clinica in care va fi operat si sa speram ca va fi bine pana la urma.
Ne-am mutat de vreo 3 ori, ceea ce pentru fiica-mea a fost destul de greu, fiind atat de mica.
N-o mai am pe J langa mine.
Am ramas fara biblioteca mea iubita.
M-am „impacat” cu maica-mea. Impacat e foarte mult spus. Ne-am tolerat mai mult sau mai putin timp de o luna de zile, cat a fost masculul in Ro, iar eu aici cu fata. Foarte foarte rar isi aduce aminte sa-mi lase cate un offline, desi e toata ziua la calculator, vorbind cu sora-mea. Nu ma deranjeaza, ma doare un pic, dar plm. De parca nu stiam ca maica-mea e asa..

Dar:

Am o prietena noua, pe care n-am intalnit-o niciodata in persoana insa o simt aproape. M-a ajutat enorm, chiar daca era bolnava, chiar daca abia mai rasufla.
Sunt undeva unde mi-e mai bine decat inainte. Am scapat de caini, de tigani si de manele.
J o sa-mi fie aproape chiar daca ne mutam in capete opuse ale planetei, asa ca faptul ca nu ne putem vedea e doar un impediment de moment.
Fiica-mea vorbeste deja bine engleza, si a facut progrese foarte mari in germana. Adica la 3 ani jumate, vorbeste 3 limbi 🙂 Ah, si intelege un pic si italiana. Cateva cuvinte, insa sunt sigura ca daca aude vorbind, in cateva luni invata si italiana.
Cu huzbandul ma inteleg un pic mai bine. Nu grozav, nimic fantastic sau de genul, insa macar a devenit ceva mai suportabil. Don’t get me wrong! Uneori, nu tot timpul dar tot e o imbunatatire.
Imi dau seama din ce in ce mai acut, ca poti iubi pe cineva, si oricat ai incerca, relatia aia sa nu mearga, fiindca ori n-a fost sa fie, ori omul e un dobitoc, ori dragostea respectiva nu-i mutuala.
Inca nu stiu care-i cazul nostru. Inca nu stiu daca o sa mearga sau nu, dar uite ca incercand au trecut aproape 10 ani. Nu stiu daca mai vreau sa incerc inca 10. Habar n-am. Fuck it. Ce va fi, va fi!

Am iesit din cercul ala in care ma invarteam in Bucuresti. Ala in care banii chiar conteaza, in care oamenii se uita stramb la tine daca n-ai 20 de ani si decolteu- atunci cand te duci la interviu, ala in care prietenele mele se plimbau prin toata lumea si nu intelegeau cum de eu nu ma plimb cu ele. Cum adica nu-mi permit?? Cum adica pampersii si laptele costa mult??

Plm. Recitesc ce-am scris mai sus si ma intreb de ce plm simt eu ca totusi a fost un an bun? Doar fiindca am scapat din Ro? Chiar muream cate un pic in fiecare zi acolo, cu tot stresul ala. Aici sunt mult, mult mai linistita. Si cred ca de-aia mi se pare ca e un an bun.

Trebuie sa ies un pic.. si n-am cizme de cauciuc. Nu mi-am luat cand am gasit, acuma o sa ma ude ploaia pana la chiloti.

2 responses to “viata este, bah. este.

  1. incerc acelasi sentiment aici in RO si m-am hotarat sa plec si eu … in primul rand ii dai fetitei tale o sansa sa gandeasca liber, sa traiasca liber – fara prejudecatile si mizeriile pe care le vezi la tot pasul in RO. am stat si eu in olanda 4 luni si am simtit o liniste interioara, pe care n-o poti gasi in caruselul asta obosit si ruginit de bucuresti – se invarte fara oprire, si parca din ce in ce mai repede

    • Ce carusel?? Eu ma simteam ca intr-o roata din aia pentru hamsteri. Cu cat ma invarteam mai tare, cu atat trebuia sa fug mai repede ca sa nu cad in nas, si tot asa la nesfarsit..
      Ma intreb de ce naiba mi-a luat atata timp sa ma hotarasc sa plec, cand as fi putut s-o fac mult mai bine inca de acum cativa ani.

Lasă un răspuns

