by request


ok, e superb aici, e bine pentru fiica-mea sa creasca in aer curat, liniste si curatenie. Dar mi-e cumplit de dor sa traiesc in oras. Sa pot iesi seara sa ma plimb, sa fie strazile luminate si aglomerate.. cred ca prefer un oras european, aglomerat dar linistit totusi.
Hei, ma aude cineva? As prefera sa fie un oras la malul marii, sa fie curat si frumos, sa nu fie foarte mare ca n-am chef de galagie si mizerie!

Deci am dat drumul cererii, sa vedem cand va fi solutionata :))

2 responses to “by request

  1. Dubrovnik. Am vreo 3000 poze facute acolo. Chiar si de revelion e extraordinar. Si clima… 18 grade in 1 ianuarie…

  2. 🙂 suna foarte foarte bine 🙂
    Astept sa vad unde ma duce Shefu’, ca pana acuma de cate ori am deschis gura, de fiecare data a venit ce-mi trebuia.
    Bine, cand s-au pupat planurile mele cu ale lui :))

Lasă un răspuns

