cu rotile in sus


Am tot spus zilele astea ca in ultima vreme a fost de-ajuns sa spun ca am nevoie de ceva, si lucrul ala sa imi vina pe o cale sau alta. Ei bine, azi-dimineata mi-a zis cineva ca maine e ziua mamei, si ca maine tre’ sa stau toata ziua in varful patului si lumea sa se foiasca in jurul meu ca sa-mi indeplineasca dorintele.
Toanta de mine! M-am gandit cu jind la o asemenea posibilitate, mai ales ca in ultima vreme n-am prea stat pe acasa, nu mai vorbesc de stat  in varful patului asteptand sa fiu servita de familion :)).
Ce gluma buna!

Ei bine, la nici o ora dupa cugetarile astea profunde, am ratat o treapta, si am cazut ca o bolovanca drept in genunchiul stang. Pe care mi l-am bulit.
Am fost la doctor si nenea doctorul a zis ca tre sa stau cu cracutele in sus pana marti cand ma duc din nou la control la el.
Acuma nu ca ma supar ca voi sta in varful patului in mod complet legitim (inclusiv bilet de la doctor :)), dar totusi..poate aveam si eu chef sa ma plimb. Poate aveam si eu treaba..

Asa ca revin si zic: be careful what you wish for!

Lasă un răspuns

