marti- trei vesti bune


In seara asta am vazut o tampenie de film, un ceva horror cu d-aia cu multi dinti si mult sange pe pereti, si dupa aia a intrat peste mine pe ym un prieten foarte vechi.
Foarte foarte vechi, si drag. Bine, in general mie prietenii imi sunt dragi in diverse grade, dar asta mi-e drag fiindca desi are vreo 30 de ani, si-a pastrat mereu o bunatate si o inocenta pe care-i greu sa le gasesti astazi.

Nu l-am vazut niciodata spunand sau facand ceva rau, insa ce-mi place cel mai mult la el, este ca mereu a fost usor indragostit de mine. Bine, la un moment dat, daca as fi vrut, m-as fi putut marita cu el, dar din pacate cand scrie face cateodata mici greseli gramaticale.
Da, stiu ca-s dementa. Am dat cu piciorul unui tip care arata bine, care-i foarte bun la suflet, cald, afectuos, atent, plus ca avea carute de bani inca de pe vremea aia. Insa n-as fi putut trece niciodata peste asta, cred. Mi-e mai usor sa suport faptul ca barbata-meu e un ticalos fara inima, decat sa stiu ca ar face greseli gramaticale. Desi sunt idioata. Greselile gramaticale se remediaza foarte usor, pe cand lipsa de inima.. hmm.. nu se repara in niciun fel.

Anii au trecut, are si el 2 copii, am facut schimb de poze cu plozii, am povestit despre cum e sa te trezesti dimineata sa pleci cu copilul la gradi, chestii inocente. Asa cum e el. Nu inteleg cum de un om ca asta poate supravietui, este cel mai ne- ticalos individ pe care l-am cunoscut vreodata.

yo ho ho, and a bottle of rum 🙂

Asta e a treia veste buna pe ziua de azi.
Prima a fost ca Radu Bragadireanu, bebelusul cu tumoare, a fost operat si totul e ok.
A doua a fost ca sunt sanatoasa tun.
A treia a fost ca exista pe lumea asta cineva care chiar daca nu m-ar mai lua de nevasta acum, cel putin ii pasa indeajuns de mine, incat sa-mi scrie dupa 8 ani si sa vad ca suntem inca prieteni.

Lasă un răspuns

