caldura mare, moncher


Am inteles ca in ro e cald. Toata lumea se plange de caldura, si nu-i decat mijlocul lui mai.
Eu azi am iesit din casa si aveam pe mine urmatoarele, in afara de sosete, chiloti, blugi: tricou cu maneca scurta, pulover subtire din lana, bluza de snow-boarding (din polar), hanorac imblanit, vesta  cu puf, caciula. Ah, si sutien d-ala gen shield. Gros si zdravan, sa nu-mi fie frig la sfarci, ca daca mi-e frig e naspa, ma ustura de fac pe mine.
I shit you not. Nu mi-a fost frig, dar nici cald. Pe la pranz am renuntat la hanorac, desi erau momente cand intra soarele in nori si atunci inghetam instantaneu.

Nu stiu daca sa ma enervez ca aici nu-i cald, sau sa ma bucur ca e frig si ca nu lesin pe strada. Bine, aici chiar daca ar fi 30 de grade, sunt suportabile, mai ales ca seara temperatura coboara sub 15 grade, oricat de cald ar fi peste zi.

De ce-am scris asta si nimic altceva mai  interesant? Asa, ca sa se enerveze J si sa ma injure :)) ca aici e racoare si acolo nu.

3 responses to “caldura mare, moncher

  1. Asta-i din cauza petei de petrol din Golful Mexic amestecata cu cenusa de la vulcanul ala cu nume imposibil….
    Vine 2012…

  2. Si aici e o vreme superba, 11-16 grade, ploua, inorat, splendid!

    Try again!
    😀 😀

Lasă un răspuns

