c’est la vie


Deci io cand ma fac mare, ma fac Coelho. Am inceput cu o concluzie, fiindca de cateva zile incoace, se tot aduna hinturi, concluzia era deci iminenta.

Am primit azi un mail de la cineva care-mi povestea ce a zis Coelho. Oamenii il citeaza, oamenii isi impartasesc inteligenta si intelepciunea lui, sperand ca in felul asta, pot intelege viata.
In fine.
Hint nr. 1: de la ultima cearta, de acum cateva saptamani, sunt intr-o stare foarte proasta. Nu stiu exact ce urmeaza, sunt debusolata, nu stiu nici macar ce vreau cu adevarat. Vreau sa divortez, sau vreau sa raman cu el? Habar n-am. M-ar ajuta daca ar face si el ceva intr-un sens sau altul, dar cred ca nici el nu stie ce vrea.

Hint nr 2: duminica in targ am vazut un poster superb. Alb-negru, un el si o ea sarutandu-se langa un perete in partea stanga a imaginii, in partea de sus a posterului este vizibil numele filmului care rula la cinematograful langa care se sarutau cei doi: C’est la vie.

Hint nr 3: am primit mailul de care ziceam la inceput, si Coelho mi-a zis ca trebuie sa inchid usile in spatele meu, ca trebuie sa ma desprind si sa nu-mi fie teama sa fiu singura. Tot „c’est la vie” e si concluzia cugetarilor lu’ nenea Coelho.

Deci io o sa  ma fac Coelho, si-o sa stiu exact ce sa fac, ba mai mult: am sa-i sfatuiesc si pe altii sa faca ce zic io.
Deocamdata nu-s decat Blo, asa ca nu stiu ce sa fac. Sa-mi cumpar un poster care mi-ar aduce aminte de fiecare data de faptul ca exista pe lumea asta oameni care se saruta pe strada, sau sa mai citesc odata mailul si sa ma intreb de ce nu-mi fac valiza?

Lasă un răspuns

