love yourself


Din categoria” am zis ca ma fac Coelho cand oi fi mare”, ete ca am inceput deja cu sfaturile.

Love yourself adica daca nu te iubesti tu, cine sa te iubeasca?
Si iubirea asta pana unde sa mearga, cat de adanc?
Cat de polivalenta poate fi iubirea unei persoane pentru tine?
Cata satisfactie iti poate oferi cineva, in conditiile in care nimeni nu te cunoaste asa cum te cunosti tu?

E mai bine sa te iubesti singura, asta e concluzia logica adresata in cazul asta, numai persoanelor de sex feminin.

3 responses to “love yourself

  1. Simbata dupa-masa (sau duminica?) am intrat in Museum of Sex pe Fifth Avenue. Doar in sala de la parter, n-am coborit la subol, ca Ramo a tisnit afara cind i-am sugerat sa ia niste chestii de pe raft si sa intrebe unde-i o cabina de proba…

  2. astea is ceva ustensile de umplut ardei umpluti? erau la electrocasnice?

Lasă un răspuns

