poze


Intr-o ora soacra-mea se urca in autocar si pleaca spre Ro!

Sper ca depresia mea sa treaca odata plecata madam. Pana-mi trece depresia si-mi vine din nou cheful de scris, bag niste poze pe care n-am apucat sa le postez.

si in roata din poza asta, m-am dat cu pitica 🙂 si ne-a placut la nebunie

Inghetata de dupa datul in roata

familia tipica germana. urati cu spume, si imbracati in costume traditionale la fiecare fest

si mai am o gramada de poze din rothenburg ob den tauber, dar alea trebuiesc puse intr-un post separat

One response to “poze

  1. Domn generos, atletic, schimb poze Manhattan cu Rothenburg ob der Tauber. Astept provincia, variante.
    Bai, ai fo’ in Rothenburg odT si nu pui poze? Macar baga pe mail citeva…
    (odata tot ajung io si-acolo… am deja si un ghid turistic, mai vechi el – din 1937, da’ ma gindesc ca Markus Turm e tot acolo…)

Lasă un răspuns

