where the fuck is ausfahrt?


Sambata trecuta, am zis sa iesim sa ne plimbam un pic in afara orasului. Asa ca ne-am indreptat spre Rothenburg ob der Tauber, care nu-i departe si pe care vroiam sa-l vad demult. Chiar vroiam sa vad si eu ce-i asa special la orasul ala, de viseaza Mircea cu ochii deschisi la el.

Partea proasta este ca orasul a fost ticsit de oameni, cu greu am reusit sa fac cateva poze cat de cat ok.

O sa ma injure Mircea :))

Odata ajunsi in oras, primul lucru pe care l-am observat a fost ca acolo era soare. Mult soare. Iar eu eram incaltata in adidasi si-aveam blugi.
Imediat dupa soare si frumusetea evidenta a cladirilor, am observat motoarele. Sute de motoare, parcate peste tot. La sfarsitul plimbarii, am vazut o gasca de Harley-uri parcate, dar nu mai aveam baterie la camera 😦

Da, stiu ca sunt prost facute pozele, dar camera era la mascul. Am facut si eu niste poze, probabil (sper) ca se va vedea diferenta.

Habar n-am cum se numea turnul asta pe sub care am intrat. Presupun ca era Roder Tor.

Peste tot erau cai, calareti, oameni in costume medievale si japonezi. Japonezii erau mai multi decat caii + calaretii + oamenii in costume de epoca. Umblau in carduri, si aveau statii. Aratau foarte ciudat, cu castile negre in urechi, priviri fixe, lasand senzatia ca au ceva urgent si important de facut.

Am zis ca-s multi turisti chinezi si japonezi?

Si locul meu preferat, pe terasa unuia dintre hoteluri.

si hotelul caruia ii apartine terasa: Burg Hotel.

Am sa incerc sa le urc undeva pe net pe toate, acuma dureaza mult prea mult sa le incarc.

Am mai spus ca era ingrozitor de multa lume?

Si in fine intrebarea intrebarilor: where the fuck is Ausfahrt? :))))

Pentru cine nu s-a plimbat prin DE, semnele astea sunt peste tot pe autostrada, indicand iesirea.

4 responses to “where the fuck is ausfahrt?

  1. Fain. Da’ cred ca ati prins un fest de era atita lume…
    Imi lasa gura apa, si nu din cauza meniurilor scrise cu creta in chineza 🙂

  2. Mamaaaaaa, ce misto e acolo, nu e adevarat. Mda, cam balim la orasul ala de niste ani deja, de cand tot cascam ochii la vederi …

    Lasa, nu e timpul dus, poate la anul 😉

    • 🙂 eu am zis ca cel mai bine mergem sa il revedem intr-o zi cand n-o fi sarbatoare. A fost nasol ca eu mergeam cu ochii pe sus holbandu-ma la cladiri si calcam pe chinezi mici la tot pasul :))

Lasă un răspuns

