to have and to hold


Liiceanu vorbea despre a darui si a primi printr-o singura strangere de mana. Indragostitii cand se tin de mana, primesc si daruiesc in aceeasi masura. E trist cand nu exista niciun indragostit care sa te tina de mana.
N-am pentru cine sa-mi imbrac rochia albastra cu decolteu si volane pana la pamant, n-am pentru cine sa-mi zgribulesc umerii arsi de soare, in racoarea noptii. N-am pentru cine sa aleg strugurelul de buze cu gustul cel mai dulce, fiindca nimeni nu-mi saruta buzele atent hidratate. N-am de ce sa-mi las parul sa se bucleze in voie, in adierea vantului, fiindca nimeni nu va observa stralucirea si moliciunea lui.
Cand privesc apusul spectaculos din fata casei, nimeni nu-mi cuprinde bratele, spatele meu nu se sprijina de pieptul nimanui, aerul rozaliu ma inconjoara doar pe mine.
N-am pentru cine sa-mi dau cu rimel, nimeni nu va observa faptul ca atunci cand imi dau cu rimel ochii mei par mai verzi decat de obicei.

Este trist sa mergi pe strada si sa nu vezi aceleasi lucruri prin doua perechi de ochi.
Nici n-am idee cat a trecut de la ultimul sarut adevarat. Genul de sarut care sa ma lase fara respiratie.

Pana si visele mele sunt pline de frustari, de durere si depresie. Asta mi se pare cel mai grav. De obicei evadez in visele mele, in gandurile mele, acolo unde exista iubire si frumusete, tandrete si senzualitate.

Sunt singura si strigatele mele de frustrare sunt percepute ca bolboroseli fara sens, strigate de nebun inspaimantat de lumina lunii filtrata printre gratiile de la ferestre.  Asta-i trist. Cred ca am depasit deja o limita peste care nu stiu cum as putea trece. O limita a minus-dragostei din relatia asta.

4 responses to “to have and to hold

  1. Nu stiu daca te consoleaza cu ceva, dar si eu ma simt exact la fel. E ca si cum am fi de fapt moarte. Moarte vii. Intrebarea e…vom ramane asa? That is the end for us? :s

  2. astazi vorbeam cu J despre doua alte prietene care au acelasi gen de relatii. Cred ca barbatii prosti sunt o a treia certitudine de care nu scapi niciodata, pe langa moarte si taxe.

Lasă un răspuns

