scaune electrice si vise frumoase


:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

De ce rad? Fiindca mi-am deschis mailul de yahoo. Si fiindca in mail, pe langa zeci de mesaje aiurite, era unul care mi-a trezit interesul tinand cont de starea in care ma aflu in ultima vrme :” Better performance and reliability in an electric chair.”
Incepusem deja sa fac scenarii in timp ce asteptam sa se incarce mailul, insa nici una dintre chestiile la care m-am gandit eu, nu se referea la un banal scaun cu rotile, motorizat.

Son of a bitch! Iar a scapat :))))))))))))

Lasă un răspuns

