masochism curat


Hilizeala numarul 2 pe ziua de azi: am aflat de unde vine denumirea de „special k” :))

Bine, unii ar zice ca vine de la ketamina, da’ io stiu mai bine: era numele de strada al unei dansatoare din filmul „Breakin’ ” din ’84.
Am o noua pasiune: scobesc youtubul dupa filme proaste din anii ’80. Ieri am vazut „New kids”, o porcarie ingrozitoare despre doi frati (ea si el) ramasi orfani si adoptati de un pseudo-unchi, un fost coleg de armata cu tatal lor. Se muta in Florida si acolo dau peste tot felul de rednecksi.

En I aaaain’t gona tellya’ more. Foarte pe scurt: sange pe pereti, psihopati, caini ucigasi, grasi, dintosi, handicapati, drogati si din nou psihopati. Am zis psihopati?

Eh, la asta m-am uitat eu ieri noapte. Azi-dimineata m-am uitat la Frasier, uitasem cat e de funny. In seara asta ma uit la un serial nou-descoperit : „Royal Pains” si la „Breakin’ „.

Am mai zis ca-s masochista?
:))

2 responses to “masochism curat

  1. Datorita titlului, nici nu vreau sa ma gindesc ce ciudati iti vor vizita blogul… 🙂

Lasă un răspuns

