sinapse


Stand in pat si asteptand sa adoarma fiica-mea, mi-am adus aminte de ambalajul de prezervativ pe care l-am vazut astazi in wc-ul unei cafenele.
Mi s-a parut cam mic ambalajul si  m-am gandit ca poate nemtii-s mai smecheri si au prezervative pe masuri si ca probabil ca ambalajul ala pe care scria Billy Boy si pe care era stilizat un penis erect si zambitor, apartine unei masuri mai mici.
Si gandindu-ma la penisuri mici, mi-am adus aminte de un fost coleg de liceu, care arata ca o fata de la spate, avand parul lung si carliontat si fundul mic si bombat in blugii mulati de roacker care era el.  De ce radeam noi, era ca tipul foarte mic de statura de altfel, purta numai blugi mulati, care in fata la slit.. nu pareau sa se muleze pe nimic. In fine..de la lipsa de penis a lui C. mi-au sarit gandurile la prima mea zi de scoala in liceul ala. La blugii mei mulati si camasa kaki cu epoleti cu care eram imbracata, cand in prima zi de scoala incercam sa-mi dau seama cam pe unde e afisat orarul meu. Camasa kaki pe care mi-o facuse cadou „pompa umana” al carui tata lucra in armata. Tot de la el aveam si niste stelute de colonel, d-alea de se pun pe epoleti, si chiar si o acvila cracanata simbolizand aviatia, care nu mai stiu unde se punea, ca eu o purtam pe buzunarul dreapta-spate al blugilor.
„Pompa umana” pe nume Stefan, care era cu un an sau doi mai mic decat mine cred, si pe care il cunoscusem chiar in vara aia, dintre a zecea si a unspea. Nu-mi pot aduce aminte unde ne-am cunoscut, dar ne-am intalnit de vreo doua ori. La prima intalnire am aflat ca e mai mic decat mine, si ca saruta de parca ar desfunda chiuveta. Am plecat acasa cu botul umflat de ziceai ca-s negru bantu, dar ma consolam cu promisiunea pompagiului cum ca data viitoare imi aduce o camasa kaki de la ta-su, si niste briz-brizuri.
La a doua intalnire am pus gheara pe camasa, stelute si acvila cracanata, si i-am zis ca imi pare rau, dar nu ne mai putem vedea. A fost devastat, asa ca l-am lasat sa ma mai pupe odata. Am plecat acasa cu botul vanat, dar fericita.
Ca sa se inteleaga mai clar: asta se intampla in anul de gratie 1990. Primavara lui ’90, iar pompagiul era persoana nr 2 cu care ma pupasem pana atunci. Eram clasa a zecea si pana atunci avusesem un singur prieten. Rugbyst. Cred ca am mai povestit cum baletam seara cand ma aducea acasa de la plimbare, fiindca eu nu stiam sa ma pup, iar el vroia sa ma pupe. Intr-un final a reusit, dar probabil ca era obosit de atata balet, asa ca m-a parasit. Primul si ultimul. Bastardul! :))

Si uite-asa din gand in gand, dau ocol creierului. Mi-am adus eu aminte mai multe, dar nu spun :))

Avantajul batranetii este ca lucruri care s-au intamplat acum douazeci de ani par ca s-au intamplat ieri, insa daca ma intrebi ce-am facut ieri trebuie sa ma gandesc bine inainte sa imi dau cu parerea.

2 responses to “sinapse

  1. 😀 Vai ce m-am distrat citind povestioara ta. Mi-am adus si eu aminte de primii mei ‘iubiti’. Groaznici…

  2. Mi-ar fi placut sa am fotografii cu fiecare dintre ei.
    :))
    Cred ca o sa mai scriu despre primii mei amorezi, ca nu pot sa-i numesc iubiti :))

Lasă un răspuns

