bring your daughter to the slaughter


Asa, hai ca m-am luat cu Rahan si-am uitat sa povestesc despre doctorul de astazi.

Poate ca am eu o parere preconceputa, dar mie mi se pare ca toti medicii nemti, sunt neaparat si nazisti. Niste nazisti foarte frumusei, curatei, politicosi, dar in esenta lor- nazisti.

Azi am fost la un cabinet de chirurgie orala, sau cum naiba s-o traduce. Aveam programare, pentru ceea ce credeam eu ca vor fi doua mici incizii in gingia mea, in stanga si in dreapta.
Nice, but wrong
Mi-am dat seama imediat ca n-am sa scap asa usor, atunci cand m-au poftit in cabinet si m-au intins pe o masa. Nu scaun de stomatolog, ci o masa foarte draguta, cu suport pentru cap si pentru bratul stang.  Am inceput sa banuiesc ca am belit-o, atunci cand mi-au imobilizat bratul drept, apoi pe cel stang, infigandu-mi si un clest d-ala care ia pulsul in varful aratatorului stang.

Doctorul care disparuse cat s-au facut aceste mici pregatiri, s-a intors zambind. M-a acoperit de la nasturele blugilor pana la gat cu un camp steril verde, apoi a venit cu un al doilea, pe care mi l-a infasurat in jurul ochilor. Ca sa nu ma deranjeze lumina, zice el.
M-a bufnit rasul, si i-am multumit ca n-a pronuntat cuvantul „sange”.
Apoi a inceput sa ma anestezieze. Mai intai pe partea dreapta, ca asa convenisem. Daca dupa ce termina cu dreapta rezist sa imi faca si incizia in stanga, ok, daca nu, nu.
El incepe sa infiga seringa in mine, pe mine incepe sa ma doara. Imi baga una si in buza, de-am zis ca fac pe mine de durere (n-o sa-mi bag never ever ever vreun cercel in buza), dupa care imi spune ca asteptam un pic. Un pic a fost cam 2 minute. Strong shit! In timpul asta i-am zis ca pentru partea stanga, il rog frumos sa foloseasca mai intai o bata de baseball si pe urma acele. L-a amuzat ideea, dar eu vorbeam serios.
In fine, anestezia isi face efectul.

Incepe omul sa taie, sa racaie, sa.. plm.. ca nu vedeam ce face- nu ca as fi vrut cumva- dar il simteam mesterind. Anestezia era puternica, dar Blo e mica si-a dracu’, deci anestezia n-a fost destul de smechera. Asa ca mi-au mai facut una. Cam incepuse sa se invarta camera cu mine, sincera sa fiu. N-aveam cum sa anunt nimic, ca aveam o gramada de fiare in gura, asa ca am zis sa stau cuminte, ca daca lesin se prind ei pana la urma.
La un moment dat, aud vocea suava a doctorului, undeva aproape de urechea mea dreapta: sa nu va speriati de zgomotul pe care-l va face masinaria, e doar un mic zgomot, nu o sa va doara deloc. Va asigur.

Eh, daca pana atunci banuisem eu ca am belit pula, in clipa aia am vazut-o in toata magnitudinea ei. Cu gura cascata eram deja, deci sa inceapa petrecerea!
Si-a pus omul flexul pe osul maxilarului meu. Am zis ca-mi bag pula si ca nu vreau sa mai aud zgomotul ala niciodata in viata mea. Este unul dintre cele mai crancene sunete pe care le-am auzit vreodata.
Mi se spusese ca daca vreau anestezie totala, ma costa cam 100 euro anestezistul, ca nu e acoperit de asigurari, dar eu in prostia mea, crezand ca totul se va reduce la doua mici incizii, am zis ca nu-i nevoie. Guess what? Era nevoie, si inca mare!
Intre timp incercam sa ma concentrez pe altceva, si nu pe zgomotul ala ca sa nu incep sa urlu si sa sar de pe masa. Asa ca am inceput sa ma intreb ce naiba imi pun aia pe tzatze. Doc era in dreapta, asistenta in stanga imi tinea aspiratorul in gura si punea chestii pe mine. Oamenii foloseau campul ala steril de pe pieptul meu, pe post de masa. Mi-a parut rau ca n-am tzatzele mai mari, sa le cada instrumentarul medical pe jos :)))

In fine, termina cu polisatul, si ma anunta fericit ca va incepe sa ma coasa.
Super! Deci nu ma lasa sa sangerez pana la moarte, cu osul maxilarului ras tuns si frezat corespunzator.
Ma coase, aduna jucariile de pe mine, si abia apoi imi scoate textila de pe ochi. Ma anunta ca totul a decurs minunat, eu ii zic repede inainte sa ii vina vreo idee, ca totusi zgomotul facut de polisharea oaselor mele, e putin cam mult pentru mine. I-am zis ca pentru cealalata parte fac rost de bani si sa ma anestezieze complet, ca eu nu vreau sa mai vad sau sa mai aud nimic. Mi-a zis ca nu e nevoie, dar ca o sa vedem cum facem, sa-mi faca un sedativ totusi. Deci fututa o sa fiu oricum, o sa vad si o sa aud, doar ca o sa ma doara fix in pula. Am fost fericita si cu solutia asta, o sa vad cand imi fac astia urmatoarea programare ca sa imi adun curajul pana atunci.

Cam asta am facut eu azi dimineata intre unspe si unspe si un sfert. M-au pus sa ma intind pe un pat dupa aia, dar eu n-am avut nevoie, am stat pe scaun si m-am batzait de colo pana colo. Au fost uimiti sa afle ca nu ma duce nimeni acasa si ca ma deplasez singura pe toace :)) Dar ei n-o cunosc pe Blo. La mine anesteziile sunt bomboane, nu au cine stie ce efect asupra mea, si-mi revin imediat.

Asa ca m-am carat acasa dupa ce am semnat ca plec de buna voie (ei ar fi vrut sa ma mai tina macar o ora), topaind vesela pe tocuri, cu unghiile mele rozalii stralucind in lumina soarelui.

7 responses to “bring your daughter to the slaughter

  1. Primele 3-4 ori e mai greu, pe urma incepe sa-ti placa…
    Brrrr….

    • nu prea vad ce naiba sa-mi placa. o sa am cosmaruri si sechele foarte mult timp de-acum inainte.
      tampitii naibii, ca nu puteau sa-mi spuna si mie ce-au de gand sa faca..

  2. Daca ti-ar fi spus, ai fi avut cosmaruri si inainte de…

    • hmm.. nu cred. io-s genul care vrea sa stie exact ce urmeaza sa i se intample, mai ales cand e vorba de bisturie.

  3. Horror!

  4. dar ce ti-au facut? Ca mi-s curioasa.

    Daca nu a durut chiar tare, sangele si fiarele is OK. Eu mi-s patita cu astea si nu prea mai am spaime.

    PS: nici la mine nu tine o anestezie normala, asa ca imi fac din aia pentru cai cred 😀

    • care mah, ca osul suna foarte naspa atunci cand pun astia freza pe el. ca li s-a pus pata ca era nush’ cum osul maxilarului meu, si trebuia neaparat corectat.

Lasă un răspuns

