first love


M-am uitat astazi pe Pro Cinema, si-am vazut ca Rahan apare din nou in Romania!

30 de ani mai tarziu, Rahan este la fel de frumos ca atunci cand l-am vazut pentru prima data.
Oare cum de-am putut uita ca am fost nebuneste indragostita de el? Prima mea iubire, primul blond din viata mea. Probabil ca pletele lui blonde, trupul musculos si chilotii de piele sunt chestiile care m-au facut sa nu ma mai uit la alte tipuri de barbati, ci doar la cei care arata ca el. Bine, asta nu inseamna ca toti fostii mei aveau chiloti de piele si parul lung :))

4 responses to “first love

  1. Revistele Pif si Rahan au fost „moneda” de schimb pentru multe din „afacerile” mele din scoala generala. Nu sint sigur, dar cred ca unele erau tiparite la poligrafia din Timisoara pentru editura Hachette. Parca erau editate de partidul comunist francez.

    • Erau tiparite in Bucuresti, la Casa Scanteii. Adica acolo unde lucra mama. De la ei se expediau in tara si in strainatate.
      Ah, si revistele cu Pif si Hercule, cu jucarii in fiecare editie 🙂
      Ce vremuri…

  2. Parca aduci un pic cu tipa de langa el …

  3. :)) yeah, right. fix cu ea seman :))

Lasă un răspuns

