timothy olyphant


N-am mai vazut demult un gorgeous care sa merite  postat. Dar in dimineata asta  zacand in pat cu falca umflata, am dat peste Thimoty Oliphant.

L-am vazut in „Catch and release”, cu Jennifer Garner.
E un film dulce-amar, despre cum poti gasi dragostea unde te astepti mai putin.

Imi dau seama ca de fapt, ideea asta de happy ever-after, e doar o inventie.
Pentru tzatze s-au inventat silicoanele, pentru ca sa nu ne sinucidem cu totii in masa – s-au inventat povestile romantice.  Altfel ce rost ar mai avea sa ne cautam, sa ne indragostim, sa suferim ca niste caini pe urma, pastrand eterna speranta ca va fi mai bine. Poate nu acum, dar candva cu siguranta va fi mai bine! Yeah, right!

Whatever, o iau razna. Ziceam de tipul asta, de Timothy Olyphant, ca e absolut gorgeous in film.

Ete si proba:

5 responses to “timothy olyphant

  1. sooo not my type!

    poti sa-l pastrezi daca renunti la Matt Damon. 😀

  2. Aoleuuuuuuuuuuuuuuuu! de ce crezi ca ma uit nebuna joia la „Justified”. E mortal tipu’:-) Il facem jumi-juma?

    • am gugalit si-am gasit „justified”. habar n-aveam ca exista, la noi tv-ul sta doar pe canalul de desene animate, atunci cand se intampla sa fie deschis. in rest, eu ma uit pe net la filme. o sa scobesc sa vaz si eu 🙂

  3. Tre sa-l vezi in original nu supratitrat de nemti. accentul…priceless:-))

  4. pai pe net o sa scobesc. nu suport sa ma uit la filme americane traduse de nemti. cele mai deprimante sunt comediile :))

Lasă un răspuns

