basicata


Sunt plina de basici pe picioare. Am inceput sa mi le provoc inca de alaltaieri, cand am plecat de-acasa cu niste flip-flopsi noi. Chestia cu flip-flopsii este ca par incredibil de comozi. Ii vezi, si te gandesti imediat la tinute lejere  din bumbac sau in, vantul adiindu-ti printre plete,  cu picioarele rasfatate intr-o pereche de incaltari care le lasa sa respire.
Cel mai oropsit dintre degete- pinky- se labarteaza in toata dolofanimea lui, nesugrumat de nicio bareta. Viata este frumoasa..

Ei bine, wrong! Exista flip-flopsi care te pot face sa regandesti conceptul de durere si sa-ti para rau ca n-ai fugit niciodata cu circul, ca sa inveti sa mergi in maini.

Dupa flip-flopsii astia care si-au lasat urmele in carnea frageda a labutelor mele, a urmat ziua de ieri.
De dimineata fiindca era frig, mi-am ascuns oja rozalie a degetelor, intr-o pereche de balerini (aka pantofi fara niciun pic de toc- lamuriri pentru masculi). Pe la pranz a trebuit sa plec din nou. Era cald, soarele stralucea, eu ma simteam frumoasa si tanara, asa ca am zis sa ma incalt in concordanta cu feelingul.
Mi-am pus sandalele cu franjuri, am constatat ca modelul ocoleste zonele raschetate de catre flip-flopsi, si-am plecat fericita, topaind pe tocuri si cu oja roz de pe degetele de la picioare stralucind in lumina soarelui.

Am topait eu asa, fericita cateva minute, dupa care realitatea m-a izbit ca un baros: urma sa ma umplu de basici. Multe, mari, dureroase.
Nu mai topaiam fericita si relaxata pe tocuri. Expresia mea aducea mai mult cu cea a sfintilor mucenici, decat cu a unei gagici urbane multumita de inventia tocurilor si a anticearcanului.

Mno, asta am facut eu cu picioarele mele.

In seara asta am adormit ca o valiza dupa ce-am culcat pitica, si m-am trezit la 1 noaptea ca babele nebune. Am visat ceva, si  era in mod sigur important, dar nu-mi aduc aminte ce anume.
Whateva.

Ah, si pentru ca zilele trecute am avut o conversatie foarte interesanta despre expresiile din filme  folosite in vorbirea curenta, as vrea sa parafrazez una dintre expresiile astea. Una pe care o detest in mod deosebit, fiindca e spusa de toti retarzii ca fiind revelatia suprema a secretului vietii insasi. Si poate ca nu expresia in sine ar fi atat de enervanta, ci figura de Yoda pe care o fac absolut toti cei pe care i-am auzind scotand-o pe gura.

„life is like a box of chocolate and shit. You’ll never know what you get.”

8 responses to “basicata

  1. N-am reusit niciodata sa inteleg cum reusesc gagicile sa-si distruga cotoaiele. Ani de zile am purtat 10-14 ore pe zi bocanci cu talpa si box de otel, prin canicula sau apa si – Doamne multumescu-ti! – mai mult de o piele creata in cel mai rau caz – de stat ud la picioare – n-am avut parte. Cind va vad toate pline de leucoplasturi si de rosaturi, besici si alte cele – si asta de la incaltari usoare si flexibile, nu pot decit sa ma gindesc ca e adevarata vorba aia: comod ca un bocanc vechi…

    • bocanci am purtat si eu, ani de zile. si cand ploua, si cand era zapada, si cand erau 40 de grade. da’ sandalele si pantofii astia de don’soara m-au dovedit :))

  2. „You’ll never know what you’re gonna get inside.”

    Adriaaaaaaaan!

  3. Pai bocancii sunt mana cereasca… oh vremurile cand eram rockerita si umblam iarna-vara cu bocanci!! Astea cu bretele bretelute farafastacuri te taie, te basica, te bat. Ia incearca 😀

    Blo fata, eu dupa cum stii n-am apreciat absolut deloc Forrest Bump.

    • nici io. tocmai fiindca mi s-a parut un film cu retarzi, pentru retarzi. adica poti fi tu prostul pulii, daca ai noroc, ai si gata. ma mir ca n-a ajuns presedinte in film, asa asa.. ca sa fie politically correct si sa le dea sperante ca doar cerul este limita si astora cu deficit de inteligenta.

  4. mircea, fetele sufera din cauza asta pentru ca le e rusine sa ceara vanzatorului sandalute nr. 44.

    • care ostape, ca io-s dama fina mah! In cel mai rau caz ma indes intr-un 37, desi eu port 37,5. Sandalute 44 iti iei tu, uratule! Las’ ca stiu eu ca le asortezi la camasa de matase si pantalonii cu pense :))

Lasă un răspuns

