eee che che eeee che


Sunt pe punctul de a-mi implini un vis mai vechi, sau de a suferi o dezamagire crunta.

Cine ma cunoaste stie ca-s nebuna dupa samba, bossanova si alte d-astea. Si mai ales capoeira. La primele ma mai pricep, mai dau din extremitati intr-un mod rezonabil, insa la capoeira nu m-am bagat pana acum.
Astazi si eu si fiica-mea am avut chef de muzica braziliana. Asa ca am deschis iutubu’ si-am bagat mare.

Multe dintre clipuri erau despre capoeira, asa ca iar m-a apucat damblaua. Si stand eu asa si suferind in tacere, m-am gandit dintr-o data: dar de ce pula mea sa nu ma apuc eu la aproape 36 de ani de capoeira???

Coloana vertebrala usor bulita, toti genunchii si toate gleznele bulite beyond recognition (zic toate, ca la cate accidente am avut, un miriapod ar fi ramas intr-o juma’ de copan si-o carja pana acum), dar cu tupeu cat casa.
Deci ma apuc sa gugalesc asa, intr-o doara: capoeira schools in germany

Si minunea minunilor! Gasesc undeva foarte aproape de mine. Nu-s decat vreo 50 de km pana acolo. Juma’ de ora cu Xena si gata!

Pun mana pe telefon si sun. Si sun. Si sun. Si nu raspunde nimeni pe fix.
Si ma pleostesc asa.. oarecum.
Dupa care ploada imi cere din nou melodia aia cu che che che che eee che.

Ii pun copilului melodia, si cuprinsa de un acces de hotarare, pun mana pe mobil si sun pe numarul de pe site. Adica nu la scoala, ci direct pe maestru.
Imi raspunde o voce placuta, cu un accent puternic. Nu prea inteleg ce zice in germana, fiindca are accent. Cadem de acord sa vorbim in spaniola fiindca el engleza nu stia. Doar ca spaniola mea e invatata din filmele lui Almodovar si din ceva muzica. De inteles inteleg foarte bine, da’ de vorbit.. pula. N-am vorbit niciodata pana acum.
Engleza nu presta omul, asa ca am ars-o intr-o germano-spaniolo- klingoniana. Pana la urma ne-am inteles, desi eu nu-mi aduceam aminte cum se spune la cuvinte uzuale in spaniola. Adica pula mea, n-am stiut sa zic „fetita mea” :)) asa eram de varza. I-am zis in loc de ninha- figlia, abia dupa aia mi-am adus aminte.

In fine. Ne-am inteles pana la urma. M-a bufnit rasul la un moment dat, fiindca l-am intrebat mai intai de cursurile pentru copii mici, dupa care am dat-o pe dupa gard, cum ca as fi interesata si eu.. si brusc am avut revelatia a nenumarate coversatii de acelasi gen, intre el si alte mamici interesate.

Nu de alta, dar pe aici mamicile sunt asa.. cam pe la 120 de kile, marea majoritate.
Asa ca auzind zambetul de la celalalt capat al firului, am precizat si eu razand ca da, sunt cam batrana si nu stiu ce se alege de mine daca ma misc prea brusc :))
A ras si maestrul Pigmeu (ca asa il cheama) si-a zis ca nu-i nimic, si el e batran.

O fi batran frate, da’ astia o ard in capoeira de cand erau in scutece. De-aia mi-e tarsa ca or sa rada de mine, ca o sa ma fac de rahat, ca o sa-mi iasa sufletul dand din picioare pe acolo si ca o sa renunt dupa prima lectie.

5 responses to “eee che che eeee che

  1. Mi se pare o idee geniala. Pe bune.

  2. nu-i asa? stai sa vad in cate bucati vin acasa vineri :))

  3. ah, si habar n-am cat costa. are asta niste preturi pe site, dar daca ala e scorul pe o lectie e cam mult. daca e pe un set, pe plm, suna chiar bine.

  4. da da da, am vazut eu cum fac, pe insula in caraibe! apuca-te!!! si invata-ma si pe mine 🙂

    • maestrul de la scoala asta mi-a zis ca are o scoala si in romania, la cluj. 🙂
      nu stiu pe unde stai tu, da’ poate reusesti sa ajungi pe acolo.

Lasă un răspuns

