cronica unui lesin neanuntat


Cum e bai nene sa te apleci sa bagi un castron in dulap, dupa care sa te asezi pe scaun si sa lesini?

Deci io asta am facut azi dupa-masa. Ca sa nu mai spun ca nu-i deloc fun sa-ti racai spatele de marginea scaunului in timp ce te scurgi pe jos. De ce naiba n-am lesinat si eu pe fotoliu, nu inteleg. Trebuia sa fie un scaun de lemn, care sa ma racaie atent, de sus pana jos. Si de ce naiba n-am cazut si eu mai repede ? Sa nu mai stau sa-mi raschetez fiecare centimetru de piele de pe spate.
Urmatorul moment in care am fost constienta, am constatat ca atarn ca o papusa de carpa usor dezmembrata, bratele lu’ barbata-meu. Asta m-a vazut scurgandu-ma incetisor si m-a prins inainte sa dau cu capul de ceva.

Ce nu face o femeie, numai sa nu faca de mancare :)) Eu tocmai trebuia sa pun o omleta la facut, doar ca pe drum am fost deturnata.
Mi-am petrecut restul dupa-amiezii ranjind galbena-verzuie la fatza la fiica-mea, ca sa nu se sperie, ca a vazut ca mi-era rau. Cred ca s-a speriat totusi, fiindca a mers la culcare fara scandal si fara comentarii.

Am stat mai mult de juma de ora cu apa clocotita pe mine, ca sa ma incalzesc, fiindca tremuram din toate incheieturile.
In rest, toate bune si frumoase. M-am culcat la 8, odata cu ploada, si m-am trezit fresh la 1 noaptea. Sunt foarte curioasa ce fac pana reusesc sa adorm la loc. Mai adorm la loc pana dimineata?
In dimineata asta aveam de gand sa mai dau o tura cu bicla, da’ se pare ca nu-i o idee buna.  Acuma ma concentrez sa nu ma lovesc de tocul usii, sa nimeresc colacul de wc cand ma asez, sa nu ma sprijin de racul de rufe cand ma ia ameteala, ca am constatat ca nu-i foarte eficient ca punct de sprijin, si sa stau sub paturici. Mi-e in continuare frig si-mi cam fuge imaginea.
Azi la un moment dat aveam d-alea de ma uitam in jur, si dintr-o data faceam zoom :)) Bah, deci nu stiam ca ochiul uman poate face zoom, dar eu azi am facut. Am gugalit un pic, dar n-am gasit referinte la asta. M-oi transforma totusi in Superwoman :))

Maine imi cumpar niste colanti roz, imi pun chilotii pe deasupra si gata. Say my name, bitch!

2 responses to “cronica unui lesin neanuntat

  1. Nu ti-a zis medicul ca-n cazul tau cafeaua entkoffeiniert e bullshit?
    Treci pe espresso. Dublu.
    Daca ti s-a rupt filmul cind te-ai ridicat brusc in picioare io cred ca ai hipotensiune ortostatica. Da o raita pe la medic, poate ai tras prea tare cu bicicleta de la inceput, iar dupa ce te-ai odihnit ti-a scazut tensiunea prea mult. Sa iti dea un ceas din ala care iti monitorizeaza si pulsul. Sau ai facut o cadere de calciu. Sau esti gravida. Etc.
    Oricum sa-i fii recunoscatoare moldoveanului tau ca nu te-a lasat sa dai si cu capul de podea. Spargeai bunatate de gresie.
    A, si scaunul, scaunul cum e? Sper ca nu s-a rupt. Daca e doar plin de singe, nu-i problema. Se usuca si se poate smirglui.
    Oricum, nasol moment. Du-te la doctor pentru orice eventualitate.

    • In mod sigur e una din variantele propuse de tine. Daca nu, o fi ceva nou :))
      Am sa ma duc la doftor. Stiu ca tensiunea mea normala e foarte mica, si-mi mai era si foarte foame. Plus oboseala, desi vreau sa spun ca n-am facut pic de febra musculara. Si-s cam doi km din centru pana la mine acasa. La deal. Ca la vale sunt fix 3 minute :))
      Sunt sigura ca nu-i nimic grav. Obosesala, stresul, foamea, tensiunea mica by default..
      Moldoveanul reactioneaza, ce naiba sa faca.. doar nu era sa stea pe urma sa spele sangele de pe jos. Tu n-ai auzit ca e mai usor sa previi?
      :))

Lasă un răspuns

